Gå til innhold

Tips Til Spillkjøp ~

Robz

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe 1 av disse spillene:

Far Cry 2

COD-WAW

Resistance 2

LittleBigPlanet

fikk penger til Jul og skal vertfall kjøpe Fallout 3, men tenkte å kjøpe et spill til så trenger litt tips, her er spillene jeg har:

Oblivion

Guitar Hero 3

Cod: 4

GTA IV

Saints Row 2

Orange Box

Takker for svar, og BTW GOD JUL!

~ Mvh Robz!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus Kristus og alt som innebærer fyren, du kan da ikke bare remse opp alle spillene og la oss velge! Du må ihvertfall si hva du liker. F.eks: Guitar Hero passer hvis du liker rock og rytmebaserte spill med tilleggsting. LittleBIGPlanet passer hvis du liker å bygge ting, være kreativ og retro 2D-spill. Resistance 2, COD:WAW, COD4 og Orange Box er FPS, men av absolutt hver sin spesielle grad. De er veldig forskjellige. GTA IV og Saints Row 2 er nogenlunde samme pakke, men hver sin alvorlighetsgrad og pluss- og minus-sider. Selv foretrekker jeg GTA. Oblivion er også et spill som er veldig forskjellige de andre spillene, og kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

På tide med nytt spill jeg å, Eller jeg får på tirsdag av dama til bursdagen min. Det jeg har fra førav er GTA IV og FC2, Jeg liker sandbox spill, multiplayer spill og bilspill, FPS, HORROR!. Hvilket spill skal jeg si hu skal lete etter?? Har sett endel på Fallout 3 men virker ikke så spennende.. Silent Hill og RE5 er ikke ute enda heller :( Hva har dere og digger?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som misliker Saints Row egentlig? når ikke GTA IV til knærne engang..

2 helt "forskjellige" spill. SR2 er egentlig en fortsettelse fra San Andreas. Som har I'm da gangsta in da hood, yo. Bustin' shiznitz an' layin' da cuts straight sittin' on yo ass wiv me Colt 40 and homies, cuttin' back a fat split in me crib, yo stilen. Mens GTAIV har tatt steget videre til en dyp historie med bra gameplay/grafikk og mindre humor.

Begge er gode spill.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe 1 av disse spillene:

Far Cry 2

COD-WAW

Resistance 2

LittleBigPlanet

fikk penger til Jul og skal vertfall kjøpe Fallout 3, men tenkte å kjøpe et spill til så trenger litt tips, her er spillene jeg har:

Oblivion

Guitar Hero 3

Cod: 4

GTA IV

Saints Row 2

Orange Box

Takker for svar, og BTW GOD JUL!

~ Mvh Robz!

Tar en sjangs og introduserer en liten handleliste til deg jeg Robz :p

Kjøp Far Cry 2 til 180 kr her og selv om det ikke står på lista di Prince of Persia til også ca 180kr her og enda et som ikke er på lista di Star Wars: The Force Unleashed til OGSÅ 180kr her! 3 spill til 540kr alle inklusive frakt!

Om du ikke har Visa så snakk med høvdingen i huset om å få han til å bestille for deg, er andre spill der også som er billige. Bare husk å hold prisen pr spill til under 200kr for å slippe toll :)

Lenke til kommentar

Helt klart! Mafia er nok det spillet jeg følte at jeg var inne spillet. PC versjonen hadde super grafikk den tiden, skuddhull i karosseriet, bensin måler, kmstand, speedometer, knallgode oppdrag og levende by.

Edit: Etter å ha sett traileren så er kommer grafikken hvertfall ikke til å skuffe.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Helt klart! Mafia er nok det spillet jeg følte at jeg var inne spillet. PC versjonen hadde super grafikk den tiden, skuddhull i karosseriet, bensin måler, kmstand, speedometer, knallgode oppdrag og levende by.

Edit: Etter å ha sett traileren så er kommer grafikken hvertfall ikke til å skuffe.

Grafikken er helt enorm, håper det man ser i traileren er in-game grafikk og ikke bare trailer-grafikk. Dette kommer til å ta av, årets spill '09.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp Far Cry 2! Drittspill du blir lei av etter 10 minutter.

Og, jeg tror jeg misforstå posten din. Trodde alle spillene du nevnte var spill du ville ha.

Isåfall: Etter de spillene du har, kjøp Resistance 2 :)

Du må huske at smaken er som baken vettu ;) Jeg har ikke testet spillet selv enda (venter på det fra Play) men 46 reviews gir den 85 av 100 på metacritic.com som burde gi en grei indikasjon :)

Lenke til kommentar

Har du ikke Uncharted Drake's Fortune så kjøp det! PS3 råeste og beste spill etter min mening. Veldig bra grafikk, genial og engasjerende historie og mye mer. Du kan få det fra 250 kr i Norge.

LittleBigPlanet er også et must.

Du burde også ha nok penger på lur til å kjøpe Killzone 2 i februar. Kommer til å bli det sykeste fps-et på konsoll noensinne.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Er Uncharted litt Prince of Persia-ish?

Nei langt ifra, vil heller si mere Tomb Raider. Du burde kjøpe det Cyphy, veldig bra spill.

Og Mafia 2 ser sykt bra ut også, ihvertfall stemningsvis og historievis.

Eller så så vil jeg anbefale Call of Duty 4 , LittleBigPlanet og Metal Gear Solid 4

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...