Misunne Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hei. Tenker på å kjøpe meg et slikt adapter, slik at jeg får koblet xboxen til nettet (siden ingen av kablenejeg har er lang nok). (tenker på dette adapteret http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss...1133309606.jpg) Spørsmålet er om hvor langt rekkevidde er? Noen som vet? Var på byen for en stund siden, men fant ikke noe informasjon om det på selve pakken. Fant heller ikke noe om det på nettet (etter et raskt søk). Takker for svar. Endret 24. desember 2008 av Misunne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Linken din fungerte ikke, men regner med at det er denne du snakker om? Jeg har en sånn en selv og er veldig fornøyd, det er like stabilt som når jeg brukte kabel. Når det kommer til rekkevidde så kan jeg vel si at jeg sitter i ene enden av andre etasje i et ganske stort gårdshus, med ruteren i den andre enden i første etasje, og alt er vel. Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Linken din fungerte ikke, men regner med at det er denne du snakker om? Jeg har en sånn en selv og er veldig fornøyd, det er like stabilt som når jeg brukte kabel. Når det kommer til rekkevidde så kan jeg vel si at jeg sitter i ene enden av andre etasje i et ganske stort gårdshus, med ruteren i den andre enden i første etasje, og alt er vel. Ja, det var den jeg snakket om. Vil tro det er rund 15-20 meter, med tre vegger fra xboxen til ruteren (eller hva det heter), så da rekner jeg med at det kommer til å fungere? : D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Regner med at det vil gå helt fint ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå