Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva tenker dere jenter når dere ser en gutt dere er seksuelt tiltrukket?

Gjest gjest_gutt

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_gutt

hei

jeg lurer litt på hva dere jenter tenker når dere ser en gutt dere er seksuelt tiltrukket av, feks på byen eller mens dere shopper eller whatever?

Jeg mener seff hva dere tenker anngåend det seksuelle.Tenker dere slik: "åå han var kjekk, skulle gjerne sett han naken og hatt sex med han", eller er det mer slik: han var fin, skulle gjerne likt å bli bedre kjent med han og hatt en romantisk middag sammen...."

Grunnen til at jeg spørr er for det at jeg er nesten er litt "lei" av å tenke på sex når ser pene jenter i butikken osv. Jeg klarer bare ikke å la være å tenke på åssen det ville vært å hatt vill sex med henne og åssen hun hadde sett ut naken osv....jeg blir nesten litt "frustrert" noen ganger pgr av dette :ermm:

Jeg ser lissom alt jeg går glipp av, hvis dere skjønner!!??

Men nå er jeg jo en gutt og har en primitiv gutte hjerne som bare tenker på sex :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo heeelt ann på gutten. Han trenger ikke være spesielt pen for å tenne meg liksom. Men vi er jo skapt for å tiltrekkes av det motsatte kjønn, og noen samme kjønn. Selv kan jeg tenke: Mhh..lurer på om han er god i senga, eller: Han var bare driit kjekk! tenk å vært sammen med han! Av det jeg vet, virker det som at både gutter og jenter tenker mye av det samme... Gutter snakker kanskje mere om det enn jenter? :dontgetit:

Næææ...

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg spørr er for det at jeg er nesten er litt "lei" av å tenke på sex når ser pene jenter i butikken osv. Jeg klarer bare ikke å la være å tenke på åssen det ville vært å hatt vill sex med henne og åssen hun hadde sett ut naken osv....jeg blir nesten litt "frustrert" noen ganger pgr av dette :ermm:

Du er kanskje ganske ung? Hormonene bruser! Det er mulig det gir seg litt med årene (men forsvinner aldri helt).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...