JFM Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei og god jul. Da var pakkene åpnet. Men fra besteforeldrene mine så fikk jeg 1500kr som jeg selv skal kjøpe gave for. Synes egentlig dette er dårlig. Men, men. Noen som har ide om hva jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ny mobil kanskje? Spørs hva slags interesser du har... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Kjøpte meg ny telefon for under en mnd siden (Nokia N78). Er en sånn fyr som liker forumet og dataen altfor godt. Men vil helst ikke kjøpe noe datarelatert. Vil kjøpe noe nødvendig Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen må vel komme med dette: Spar de, alltid godt å kunne dra fram litt penger når man finner noe man virkelig har lyst på, i steden for å kjøpe noe bare for å kjøpe, og ikkje ha penger når man finner noe man virkelig vil ha. Ha en forsatt riktig god jul! Lenke til kommentar
M.H Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen må vel komme med dette:Spar de, alltid godt å kunne dra fram litt penger når man finner noe man virkelig har lyst på, i steden for å kjøpe noe bare for å kjøpe, og ikkje ha penger når man finner noe man virkelig vil ha. Ha en forsatt riktig god jul! Syns dette hørtes ut som et godt forslag. Er ikke vits å kjøpe noe bare for å kjøpe noe om man ikke trenger eller har lyst på noe akkurat nå. Kan være greie og ha om du plutselig skulle trenge dem. Lenke til kommentar
P-aramore Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ett fjernstyrt fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå