Gå til innhold

Laste ned AOC klient?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg vet ikke hvorfor de ikke tilbyr en download på Torrent, da man trenger subscription, men kan hende Eidos (som tjener penger på spillsalget) ikke godtar det.

Dessuten så er det vel en så stor download, at det krever båndbredde hso dem, at de tar penger for download. Synd det kun finnes gjennom Buddy key så langt. Jeg tror de vil lansere en mer friere trial i 2009, men inntil da anbefales det å ha orginale DVDer.

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor har du ikke tilgang på orginalboksen & serialen din?

(Ide: Skaff en buddy key, last ned for 30 kr, og ikke lag ny konto?)

Lenke til kommentar

Hvofor så sinte? :p

Gjør som meg :

Sendte dem epost og spurte om problemet. En dag senere får jeg en download fil, på tja en 4xx kb ca. Laster denne ned og den starter å laste ned de 13GB'ene som trengs for å installere spillet. :)

Filen het 20080602-AoC-Live-EU.rar , så du finner den sikkert om du søker litt rundt, forstår det slik at denne er torrent bassert, jeg lasta hvertfall ned med rundt 2-3mb/sec, så skal ikke klage :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Edit : 1.2...3..4..5.6..7..8..9 og 10 .

Les innlegget over deg.

Det er torrent bassert.

Du kan laste ned hele greia.

Det er din, og ikke FC feil at du har mistet cd'ene, å kalle et selskap uprofisjonelt av den grunn er tullete.

Bra anger management funker for deg.

Det er din feil at du ikke forstår at om du må sende dem en mail så er ikke fila tilgjengelig slik den burde være.

Lenke til kommentar

Det er din feil at du ikke forstår at om du må sende dem en mail så er ikke fila tilgjengelig slik den burde være.

Du er nok den eneste som har klaget over å ikke få laste ned 13gb..... Da vi skulle få tilgang til early access klaget folk på at de måtte laste ned spillet.

Lenke til kommentar

Du er nok den eneste som har klaget over å ikke få laste ned 13gb..... Da vi skulle få tilgang til early access klaget folk på at de måtte laste ned spillet.

Jeg bruker usenet. Laster ned 13GB på kort tid med 20 connections. Da er det naturlig for meg å kunne laste ned en klient som i utgangspunktet er onlinebasert.

Steam er jo en mulighet, men det er blitt så dyrt. Går for buddy code løsningen. Takk for alle innspill.

Lenke til kommentar

Les innlegget over deg.

Det er torrent bassert.

Det er din, og ikke FC feil at du har mistet cd'ene, å kalle et selskap uprofisjonelt av den grunn er tullete.

Eller så kunne du også søkt på filnavnet jeg ga deg, da vil TOM. google kunne skaffe deg den filen, så ser ikke helt at det er veldig utilgjengelig. Så klart burde det vært et sted på siden dems eller på betalingssidene eller noe, men er uansett 0 stress å finne, for de HAR det, man må bare gjør litt ekstra for å finne det ;)

Man kan syntes mye eller lite om FC, men akkurat denne delen syntes jeg ikke gjør dem til et uproft selskap.

Lenke til kommentar

Les innlegget over deg.

Det er torrent bassert.

Eller så kunne du også søkt på filnavnet jeg ga deg, da vil TOM. google kunne skaffe deg den filen, så ser ikke helt at det er veldig utilgjengelig. Så klart burde det vært et sted på siden dems eller på betalingssidene eller noe, men er uansett 0 stress å finne, for de HAR det, man må bare gjør litt ekstra for å finne det ;)

Man kan syntes mye eller lite om FC, men akkurat denne delen syntes jeg ikke gjør dem til et uproft selskap.

Jeg søkte på filnavnet og fikk null treff. Prøvde ikke å modifisere noe i det da. Men, HVORFOR skal man måtte gjøre litt ekstra for å finne det? :)

Prøvde ikke å påstå at de var et uproft selskap i det hele og det store, bare på dette området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...