Gå til innhold

TFU dlc virker ikke, hjelp

Otowi

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så virker ikke DLC som jeg har kjøpt og lastet ned fra PSN Store. Jeg har den seneste updaten til TFU installert, samme med DLC. Det er snakk om ett nytt oppdrag, og noen nye skins.

Jeg har prøvd å gå inn på menyen mens jeg spiller og valgt "costumes", men jeg finner kun de jeg har låst opp mens jeg har spillt, men altså ikke de nye costumes...

Alle oppdateringene er installert, men ingen virker, ikke en gang det nye missionet.

Hva pokker er galt??? Vil jo gjerne bruke det jeg har betalt for....

All hjelp enten her eller via links blir satt stor pris på :)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer av at selv om spillene er sonefrie, så er de fortsatt i NTSC-format om de er fra USA/Canada. De kan spilles på alle PS3 og alle TVer som støtter det, men DLC i Europa er i PAL-format. De kan også spilles på alle PS3 og alle TVer som støtter det. Det som blir problemet da, er at spillet er NTSC og DLC er PAL, og dette fungerer ikke med hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Ok, ser den.... Men en kan vel også si at expansions burde i *teorien* også vært multi sone kompatible, eller hva?? Hadde jo vært en smule lettere da IMHO...

Det kunne kanskje vært lettere, jeg vet ikke helt hva som er grunnen. Vet ikke hvor mye ekstra jobb og liknende det er for å inkludere både PAL og NTSC i samme DLC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...