Smart Ass Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Heisann! For en stund siden arvet jeg PC-en til min søster, men ingen vet om brukernavnet eller passordet.. Da jeg startet i sikkerhetsmodus funket det ikke å skrive administrator på brukernavnet eller noe.. Siden jeg er helt blank på dette, håper jeg dere kan hjelpe =) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Reinstaller operativsystemet. Du får nok ikke noe hjelp til passordbryting, da vi ikke vet 100% om hvor ærlig du er her. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kan du ikke bare ringe søsteren din? Og skolePCer er vel skolePCer? Eller han hun kjøpt den? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Kjøpte den gjennom skolen.. Okey? Fortell meg hvordan jeg re-innstalerer hele PC-en? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kjøpte den gjennom skolen.. Okey? Fortell meg hvordan jeg re-innstalerer hele PC-en? du har jo selvbyggg pc ,, da vet du hvordan man reinnstalere xp eller os da:P Lenke til kommentar
1915 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 putt i plata, boot formater installer. alt går jo som det glir, er jo instruksjon underveis Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så vidt jeg veit skal det funke hvis du starter PCen i Safe Mode. SKjønner ikke hvorfor men da kommer man forbi passordgreia : ) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så vidt jeg veit skal det funke hvis du starter PCen i Safe Mode. SKjønner ikke hvorfor men da kommer man forbi passordgreia : ) Skole-PC! Sikkert domenepålogging. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 http://download.trrunde.org/file.php?id=28 Hirens boot cd, denne har verktøy for å fjerne passord, blant annet ntpasswd. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så vidt jeg veit skal det funke hvis du starter PCen i Safe Mode. SKjønner ikke hvorfor men da kommer man forbi passordgreia : ) Skole-PC! Sikkert domenepålogging. Vet du egentlig hva du snakker om? Ch1337 (brukeren du siterer) tenker nok på at man kan logge inn med den lokale skjulte administratorbrukeren, som folk flest ikke har satt passord på. Man kan fortsatt logge på en lokal bruker i sikkerhetsmodus. Domenebruker også for den del. Det finnes mange tvilsomme ITavdelinger rundt om på skolene i norge, men likevel er sjangsen liten for at de ikke skulle satt passord på adminbrukeren. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Altså, jeg husker ikke admin-passordet, logge innpå i safemode funker ikke pga. skole-PC (Noe annet enn vanlig XP, vanskelig å forklare ) Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 http://download.trrunde.org/file.php?id=28 Hirens boot cd, denne har verktøy for å fjerne passord, blant annet ntpasswd. Funker det? O.o Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan du ikke bare ringe søsteren din? Og skolePCer er vel skolePCer? Eller han hun kjøpt den? For en stund siden arvet jeg PC-en til min søster Det kan hende at det blir et problem i denne saken.. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 http://download.trrunde.org/file.php?id=28 Hirens boot cd, denne har verktøy for å fjerne passord, blant annet ntpasswd. Funker det? O.o Brukt den selv mange ganger Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 dersom du heller bare vil ha en cd med ntpasswd så er den her.... http://download.trrunde.org/file.php?id=38 på denne er det en litt mer oppdatert versjon av ntpasswd enn det som er på hirens boot cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå