toalettpapir Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en Asus EEE 901 bærbar pc. Den funker plettfritt, men jeg sliter med et problem. Jeg har trådløs nett hjemme, men når jeg kobler meg på med bærbaren så kommer det opp at det er begrenset eller ingen forbindelse (802.11n Wireless Lan Card. Nettverket mitt funker bra uten problemer, jeg har 4 stasjonære og 1 bærbar fra før inkl ps3 som er koblet til nettet. er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? jeg er takknemlig for alle svar og tips Endret 24. desember 2008 av toalettpapir Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sikker på du har riktig passord? Hvilken kryptering er det på nettverket? Lenke til kommentar
toalettpapir Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Sikker på du har riktig passord? Hvilken kryptering er det på nettverket? jeg er helt sikker på at det er riktig passord.. men jeg forstår ikke det med kryptering? jeg prøvde å logge på MSN og der stod det at Gatewayen min er frakoblet. Takk Lenke til kommentar
newcom Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har samme problem iblant. Hender at sidemannen får kobla til nettet, uten at jeg får det til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå