Xibit Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ta en titt her http://www.jara.no/produktomraader/bredbaa...sl_aksess.shtml Kjempelink! takk skal du ha!! Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 "Og å slippe litefingernemme folk løs på linjer med 110V i er litt dumt. (jeg klarte å få alt til å fungere hos meg på kort tid)" - Og hva er det som bruker 110V? Ihvertfall ikke telefon... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Zaarin, det har du jaggumeg rett i, min bruker bare 104V!!!! Kjøp deg et voltmeter og test telefonkontakten din før du prøver å dementere en slik påstand. Det går faktisk så høye spenninger der. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Javel da....lov å ta feil Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det er jo uansett ikke spenning som er farlig da..... Det er Amper som er farlig.. Statisk elektrisitet har en spenning på flere tusen Volt.. Aldri sett det skade noe annet enn komponenter i pc'en.. Ptomania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå