Mr Pepe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sett inn volten selv på vcore ihvertfall og minne;) og Nb-volten.Du får det lavere enn auto uansett. Hvis den ligger på 45 på idle så er den vel rundt 60-70 etter en stund. Jeg må vel slette epu engine , og alt det der? Tenker jeg må , ellers så klikker jo hele greia. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke vet jeg. Har ikke brukt det selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Epu-engine er vel strømsparing eller er jeg helt på viddene? Alt sånt bør slåes av ja=) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Epu-engine er vel strømsparing eller er jeg helt på viddene? Tror du har rett der, ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sånt må av, eneste kortet jeg har opplevd som stabilt når jeg har klokket høyt og har på strømsparing osv. er det kortet jeg har nå Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg oppdaget når jeg klokket min E8200 at når jeg kom opp til 3,2Ghz så fikk jeg bluscreen etter det, men så fiklet jeg litt med inngangstidene til rammen og satte de på 6 6 6 18 istede for 5 5 5 15 som de sto på som orginalt, og da klarte jeg å få den opp til 3,6, altså nesten en hel Ghz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Minnet bør stå så lavest mulig når man klokker så man er sikker på at det ikke er minne som ødelegger=) Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser det meste jeg der:PMå ikke stå i den rekke følgen=) Men Tran. Booster setter du på lighter eller 3, og på siste skjermen slår du av alt. Så bare sett inn de forskjellige voltene som jeg har skrevet opp=) 1. Hva er forskjellen på om du setter Tran. Booster til Lighter og de andre alternativene? 2. Hvorfor er det vanskeligere å få en høy klokk på cpu/ram med 8gb i forhold til 2gb? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 1: Nå husker jeg ikke hva den direkte gjorde, men du merker ikke noe annet enn at du kan få det litt mer stabilt, men det må du bare prøve deg frem på. 2: Rett og slett for at det blir mye minne og det trenger en god del volt på nb hvis du skal komme høyt, Og det finnes hk som bare ikke liker det. Samme gjelder det her, ingen vet hva du klarer med ditt system enn deg selv. For det fungerer fra hardware til hardware=) Så du må bare finne ut hva som er maks hos deg. Når deg gjelder minnet. Edit: Litt småstresset nå, skal svare bedre når jeg kommer hjem=) Endret 6. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå