UniQueKakarot Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei! Jeg er på jakt etter en ny prosessor og lurer på hvilke prosessorer som egner seg best til overklokking! Er det noen som har noen forslag så tar jeg imot med vidstrakte hender! Har forøvrig en Core 2 Duo E8200. Er den noe spesielt bra for klokking? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med min nye E8400 hvertfall 4,2 stabilt på luft på 1,325v. Bruker TRUE da så er god kjøling. Lenke til kommentar
haterlogins Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De fleste core 2 duo \ quad strekker seg langt. E8200 får du opp i 3.2 - 3.6 med riktig ram\hk. Skal du kjøpe ny, bør du velge to-tre prosessorer du har råd til, for så å google etter overklokkingsevne før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 De fleste core 2 duo \ quad strekker seg langt.E8200 får du opp i 3.2 - 3.6 med riktig ram\hk. Skal du kjøpe ny, bør du velge to-tre prosessorer du har råd til, for så å google etter overklokkingsevne før du bestemmer deg. Takk for infoen! Jeg har klart å klokke min E8200 til 3,6 Ghz, prøvde meg på 3,66 men da fikk jeg bare blå skjerm. Jeg klarte dog ikke å få den stabil på 3,6, men har den stabil på 3,5 Ghz nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå