chriztr Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Heisann. Dette er sikkert et spørsmål som har blitt stilt en del ganger og besvart, men jeg fant ikke noe direkte svar på det jeg lurer på via å søke. Spørsmålet mitt er som følgende. Jeg har tenkt til å sette opp to skjermer i stua. En LCD-Tv som blir brukt som tv-en, men som også er koblet til pc-en for å bruke Windows Multimedia center og/eller spill fra maskina (vanlige spill og emulasjon av konsoller). Den andre skjermen blir da selv arbeidsstasjonen min, der alt annet på datamaskinen skjer. Er dette vanskelig og sette opp og hvordan? Følgende skjermkort er Geforce 8800GT med to DVI-utganger på en maskin med Windows Vista x64 Ultimate (med MediaCenter) Endret 25. desember 2008 av chriztr Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Heisann.Dette er sikkert et spørsmål som har blitt stilt en del ganger og besvart, men jeg fant ikke noe direkte svar på det jeg lurer på via å søke. Spørsmålet mitt er som følgende. Jeg har tenkt til å sette opp to skjermer i stua. En LCD-Tv som blir brukt som tv-en, men som også er koblet til pc-en for å bruke Windows Multimedia center og/eller spill fra maskina (vanlige spill og emulasjon av konsoller). Den andre skjermen blir da selv arbeidsstasjonen min, der alt annet på datamaskinen skjer. Er dette vanskelig og sette opp og hvordan? Følgende skjermkort er Geforce 8800GT med to DVI-utganger på en maskin med Windows Vista x64 Ultimate (med MediaCenter) trykk høyre inn på skjerminstillinger , trykk på skjerm nr2 i skrolle menyen,, velg skjer nummer 2 og trykk extend to my desktop eller hva det står , velg oppløsning og apply! finito du har to skjerm , edit : mediasenter starter på primær skjermen din, evt kan du klone primær skjermen med den andre skjermen, når jeg skal se på film på tv'en bare bytter jeg den til primær skjerm, hari kke funnet noen annen måte for dette! Endret 25. desember 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Okey, da er den god. Takker for godt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå