Stian-89 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Heisann! Sliter litt med RiksTV mottakeren min når TVen min er slått på! Samsung 40" M87 LCD. Av og til når TVen står på, sliter RiksTV mottakeren min (Grundig DTR-8720) med å motta signaler fra fjernkontrollen. Av og til fungerer det helt fint, mens andre ganger er det større problemer.. Noen som kan komme med et tips her? Endret 24. desember 2008 av stianandre Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 1. sjekk alle kontakter 2. sjekk batteri i fjernkontroll 3. ta inn og ut kontakta i boksen 4. oppdater software på boksen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har du noen uskjermede høytalere i nærheten? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Uskjermet? Har Logitech Z-5500. To front + centerhøytaler stående i nærheten. Men har testet litt. Og det som som regel skjer er at når jeg skrur på TVen for første gang en dag, så blokkerer den signalene som blir sendt til RiksTV mottakeren fra fjernkontrollen. Etter en stund (vet ikke hvor lenge), så normaliserer det seg, og fjernkontrollen fungerer som den skal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå