Colaflasken Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har Nod32 også kjører jeg MBAM en gang i uken, er dette god nok beskyttelse for en vanlig person eller er dette dårlig beskyttelse?? God Jul Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 MBAM? Du kan jo ikke stole blindt på programmer, men være litt oppmerksom selv. Men NOD32 er jo bra, så lenge du har det på hele tiden. (altså sjekking av nye filer) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 det burde gi deg en grei beskytelse hvis du oppdaterer jevnlig Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 MBAM = Malwarebytes' Anti-Malware, hørte om det her på forumet og etter det jeg har forstått så er det det beste, tar jeg feil der?? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 du tar ikke feil er en grunn hvorfor norbat har tatt den med i veiledningen og ikke eks: ad-aware S&D sas osv Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ok, da ønsker jeg alle her en god og hyggelig jul Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 du tar ikke feil er en grunn hvorfor norbat har tatt den med i veiledningen og ikke eks: ad-aware S&D sas osv Jeg har hørt at sas og mbam er like bra. Noen sa faktisk at sas var bedre enn mbam Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, sånn jeg har forstått det er SAS litt bedre, men vi velger MBAM fordi det er litt raskere, og fordi vi får det i norsk språkdrakt. Men altså, begge er kjempegode, og i en egen klasse i forhold til de fleste andre antispyware-program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå