Gå til innhold

Trenger et crispy responsivt tastatur - råd please

Anbefalte innlegg

Hai! Jeg bruker for øyeblikket et Saitek Eclipse tastatur. Det er veldig irriterende å skrive på fordi det er veldig "seigt". Med det mener jeg at knappene kan halvveis trykkes ned så trykket ikke blir registrert, altså lite responsivt. Jeg vil ha et mer crispy tastatur hvor knappene ikke henger. Også irriterende på eclipse er faktum at knappene kan trykkes ned i vinkel slik at de setter seg fast. Altså kan knappene bare trykkes ned RETT ovenfra. UTROLIG frustrerende.

Broren min har et billig logitech media tastatur som fungerer utmerket. Desverre er det ALT for stykt etter min smak. Dessuten liker jeg at knappene er flate, som på en laptop. Jeg fikk instant ståer av Logitech Illuminated Keyboard, men fant ut at det ble for dyrt. Nå ligger valget på det nyeste mac tastaturet (429,- inkl moms og frakt - http://store.apple.com/no/product/MB110H/A...mco=MzAxNjYwNw)

Har noen noen kommentarer om det? Som om alle tastene fungerer som de skal, og om tastaturet fungerer på windows, helst :p Jeg har prøvd eldre mac tastaturer på windows maskiner og de fungerte utmerket. Men vil mac tasten på tastaturet fungere som windows knappen osv -

Takk for eventuelle kommentarer eller forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg skulle til å anbefale Illuminated, da jeg fikk det i går. Det er et meget godt tastatur og er i mine øyne det beste tastaturet jeg har skrevet på, noen gang.

Logitech utraflat er jo veldig billig, men det betyr ikke at det ikke er bra. ;)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Ja, det var selvfølgelig det jeg mente. Mac-tastaturet vil nok fungere med Windows, men om du må ha et tilleggsprogram kjørende i bakgrunnen for at "windows-tasten" skal fungere, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...