milkshake1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Headset-inputen på laptopen min er veldig dårlig. Skal eg høyre på begge ører, så må eg snu å vri på pluggen til headsettet for at det skal gå. Denne har vært skifta før, men vart dårlig berre få veker etter att eg fekk den igjen. Er det mulig å skifte på maskina, slik at den inputen til mikrofon blir gjort til headset? Eller er einaste løysning å åpne pc å lodde, eventuelt på ny input? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du kan kjøpe en overgang fra USB til Hodetelefon/mic. Ebay er din venn ;-) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sikker på at det er kontakten i PCen? Høres litt rart ut, iogmed at du har fått den byttet før. Det er ikke kontakten på headsettet da? For den er jo mye lettere å "knekke" og sånt. Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan kjøpe en overgang fra USB til Hodetelefon/mic. Ebay er din venn ;-) Har du ein link eller eit navn til ein slik sak? Sikker på at det er kontakten i PCen? Høres litt rart ut, iogmed at du har fått den byttet før. Det er ikke kontakten på headsettet da? For den er jo mye lettere å "knekke" og sånt. Ja er heilt sikker. Har prøvd med fleire headset for å vere sikker. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Denne og denne så bør det vel funke? Endret 25. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det går nok ikke. Den er for iPod Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er 90% sikker på at det går. Eventelt denne. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nei, det er en USB-kabel for iPod. Ikke et USB lydkort. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Har en kompis som bruker et headset (Steelseries) som kobles til via USB, riktignok med software.. EDIT: Har tenkt heeelt feil, iden kom fra det overnevnte headsetet, men det har jo selvføgelig innebygd lydkort EDIT2: Kanskje ikke? Endret 25. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Men da er det noe som dette: Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 jepp, hvor** fant du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå