OleJ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skal kjøpe meg en bærbar mp3 spiller. Valget står mellom Creative Nomad Jukebox 3 og Nomad Jukebox Zen. Jeg skal først og fremst bruke den som en walkman, men den skal også brukes på hjemmeanlegg. Størrelsen på Nomad 3 kan jeg til nød leve med, men det som blir avgjørende her er hvordan disse spillerene takler å bli spilt på et hjemmeanlegg. Er Zen like bra på dette området? Hvilke utganger finnes på Zen? Ekstrafunksjoner som opptak og sånn er det ikke så farlig med. Noen som har erfaringer med noen av disse? Argumenter for Zen: Størrelsen Argumenter for Nom3: Optisk utgang (eller er det inngang), fjernkontroll Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 På Zen er det bare en utgang, det er til hodetelefonene (+USB2.0 eller USB1.1 og FireWire, som jo ikke kan brukes til å koble til anlegget...) Så hvis du tenker å spille på anlegg er det kanskje ikke tilfredsstillende... (??) Har kobla til mange ganger på flere anlegg, er fornøyd jeg, bare jeg skrur volumet på fullt på Zen og heller justerer med volumet på anlegget... Gå heller for NOMAD Jukebox 3, hvis den har optisk utgang og du har optisk inngang på anlegget ditt :wink: NMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå