Glassflasken Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hei folkens, Jeg har Photoshop 7.0 og har drevet med det i cirka 1,5 år. men vet dere åssen jeg kan bli brunere på bilder?` Men, jeg er ingen bleke til vanlig : ) takker så mye.. Endret 24. desember 2008 av Tommy12 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvor er vedlegg? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 det funket ikke å laste opp men dere skjønner sikkert Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Naleatia Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Du kan alltids bruke en vanlig soft brush velg en bra brun hud farge også ny layer også farger du ansiktet ditt brunt også ville jeg gått Multiply også dempe opacity det funker for meg ^^ På det vedlegget brukte jeg mørkere hudfarge også Multiply og dempa opacity til 35% Tror da dette funker i ps7 ^^' Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Gjør det alle sier: Få bildet så bra som mulig FØR du tar det, ikke etter Det jeg mener er at du kan evnt. sminke deg selv, hvis du er mann nok Jeg har egentlig også lurt på dette, så tester for øyeblikket ut Naleatia sin metode. Men har problemer når jeg bruker et ansikt med blitzen rett frem i ansiktet på personen og legger til brun farge, da blir personen veldig solbrent Nå kan det hende jeg ser litt feil, da jeg er litt fargeblind på akkurat disse fargene. Noen som har bedre ideer? EDIT: Har prøvd meg litt fram, og funnet verktøyet "Replace Color"(Image>Adjustments>Replace Color) Funka ganske greit for meg:) Nå brukte jeg et ganske hvitt ansikt(ikke meg selv) til å gjøre dette, så er ikke sikker på hvordan det funker med vanlig. Endret 30. desember 2008 av Oyjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå