Halvsame Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har lyst på ny skjerm, men er usikker på om jeg skal gå for 17" eller 19". Skal brukes til alt fra hardcore cs-spill i 6-timersintervall til standard tekstbehandling. Unntak er video. Har 17" nå, og er jo egentlig fornøyd med størrelsen, så spørsmålet blir rett og slett; burde jeg gå opp ett hakk i størrelse? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ja 8) kjøp en ordndtlig skjerm tror den samsungen er ganske brukbar http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Du må vel nesten vurdere om du trenger det selv, men jeg har i alle fall 19", og kunne ikke tenkt meg å gått tilbake til 17". Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 19" cet skjermer er jo så pokkers billige for tiden så du må bare hive deg i en større skjerm Ta en titt på forumet. Der er det flere temaer om "beste 19" skjerrm" og "billigste" osv der finner du kankje skjermen akkurat DU er på jakt etter :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Angret veldig mye på at jeg kjøpe 17 tommer for et halvt år siden... Nå har jeg 21 tommer Ikke gjør samme feilen som meg. Kjøp 19 Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 19" (måtte riktignok bruke håndsaga på skrivebordet, men det er verdt det!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå