NgZ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 I år skulle jeg gjøre noe smart med julegavene. Ved å netthandle julegavene i god tid, og få dem levert der jeg skulle feire jul, trengte jeg ikke å bekymre meg for om jeg fikk plass til alle i kofferten. CDon garanterte jo for levering før jul om man bestilte før den 18. kl 9, og varene var merket med nisselue-symbolr. Den ellevte bestilet jeg mine gaver, og det så ut til å gå bra. I starten. To av varene har imidlertidig ike kommet enda (Sennheiser Sport LX70 som VAR merket med nissluer, og bestilt i GOD TID før den 18.). I går kl 15 sendte jeg dem en mail, og forventet/forlangte at de sendte varene på nytt med postens express over naten, med mindre de kunne garantere at jeg fikk dem i dag. Mailen har de (iikke overraskende) ikke svart på, ingenting har kommet i posten, og her sitter jeg og mangler gaver til julaften. Ikke spesielt gøy. Ikke har CDon noe telefonnummer man kan nå dem på heller. Hadde de hatt det, kunne jeg jo fått snakket med en kundebehandler i går, og kanskje fått ordet det. Nå leser vel noen mailen min en gang over nyttår. Nei, neste år handler jeg ihvertfall ikke julegaver hos CDon. Og jeg vil på det sterkeste anbefale alle andre å holde seg unna også. Kommer vel neppe til å kjøpe noe annet derifra heller. For min del er de svartelistet. Jævla skitbutikk. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har også hatt problemer med at CDON rett og slett ikke svarer på kundehenvendelser. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det eneste som det er noen vits i å kjøpe der er cder, dvder sov. godt tid før jul eller på resten av året. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 De burde i det minste ha det nå før jul, når de lover levering før jul på den måten. Her har de helt tydelig bare slengt opp en garanti, og gjør ikke en dritt for å følge opp. Det blir bare litt for useriøst. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har vel også hatt problemer med CDON her i huset. Dem er for seine med å levere. Nei kommer nok ikke til å bruke de neste gang. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har også had problemer med CDON. Tenkte jeg skulle gi dem en sjange til, men etter at jeg så denne tråden, så skjer det ikke. By the way, takk for advarselen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøpte mange julegaver fra CDON i år. Bestilte den 12. desember, og alt var framme i god tid. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøpte mange julegaver fra CDON i år. Bestilte den 12. desember, og alt var framme i god tid. Jada, det er vel og bra at de klarer det i noen tilfeller - mesteparten av julegavene kom frem her og. De ble sendt i tre forskjellige forsendelser, men den siste har ikke dukket opp. Hvis den er sendt i det hele tatt, da. Ordresystemet til CDon (ihvertfall infoen man får) er jo en vits. Har man en leveringsgaranti før jul, burde et minimum av hjerneceller/serviceinnstilling tilsi at man må ha folk på jobb lille julaften for å ta seg av de tilfellene der noe ikke har kommet frem i tide. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er vel litt godt gjort å påstå at varene kommer frem etter Postens frist 15/16 des? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg bestilte ca 20 produkter fra cdon, alt kom frem unntatt en cd. Men det kan vente:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den 8. desember i år bestilte jeg en rekke julegaver på CDON. Jeg bestilte blant annet en del DVD'er, en harddisk og en del bøker. Alle bøkene hadde to dagers lengre leveringstid enn DVD'ene, men i og med at de skrev 5-7 dager så skulle jo det gå bra. Alt så ut til å være på lager. Jeg fikk DVD'ene og harddisken etter 4-5 dager. Når det begynte å nærme seg 20., så sendte jeg en e-post og etterspurte hvor det ble av bøkene. Fikk et standardsvar om at bøker kunne ta litt lenger tid enn DVD'er (litt?). Samme dag fikk jeg én av bøkene. De andre fikk jeg sendingsbekreftelse på et par dager før julaften, og har selvsagt ikke kommet frem enda. Heldigvis er noen av gavene til venner jeg ikke ser på et par dager enda, men til noen i familien og sånt måtte jeg jo sjokkhandle i et par butikker på lille julaften for å ha noe å gi de. Forhåndsbestilte også en Blueray-disk av Dark Knight for en måneds tid siden. Den ble lansert 10. desember, men enda har de ikke sendt den til meg... tross av at den er på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå