RasmusKRiis Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Tok dette idag tidlig, hva synes dere om det? Prøvde å fjerne greinen som gikk imellom personen (er ikke så veldig god i photoshop)ble det bedre=? Endret 24. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 fant det forstyrrende med treet som kutter hodet på personen der . Ellers fine farger. fint siluette, kanskje litt for midtstilt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 fant det forstyrrende med treet som kutter hodet på personen der . Grenen mener du vel? Er forøvrig enig med deg der. Ellers fine farger. fint siluette, kanskje litt for midtstilt. Jeg synes komposisjonen er helt grei. Og som DeViSoR sier, fine farger. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Det er et ganske fint og kreativt bilde, men den grenen kan godt klones bort for å få et helt rent uttrykk. Det var nok en grei jobb med et så enkelt motiv som dette. Uansett synes jeg det er et godkjent resultat av kreativ estetisk tenkning. Endret 25. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 For meg så det ut som om dette bildet kunne bli enda finere med litt kraftig beskjæring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det hjalp betraktelig å bli kvitt den grenen. Jeg er ikke sikker på om beskjæringen hjalp. Bildet mister litt av den helheten som det første har. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå