Toast Is Pimp! Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Feks: Etternavnet Dick i USA... Hmm. Kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
Gjest Magnus 15 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er for eksempel ikke lov å ha produkt/merkevare-navn som fornavn. Jeg kjenner en jente som heter Idun til fornavn.. Tror ikke hun har søkt om dette. Da tenker jeg selvsagt på Idun Ketchup. Samme greia med Nora, Freia, Synnøve osv. men dette er sikkert nevnt alt Nå synes jeg folk må begynne å tenke litt... bedriftsnavn har gjerne utgangspunkt i ekte navn.. duh!! En bedrift blir ofte opkalt etter eieren, for eksempel Heinz! jeg sier ikke at dette er saken med Idun, men regelen som sier at man ikke kan ha samme navn som et bedriftsnavn tror jeg ikke er helt gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Feks: Etternavnet Dick i USA... Er ikke det mer vanlig som fornavn? Dick Cheney f.eks Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det aller mest vanlige er vel at personen som kalles "Dick" egentlig heter "Richard". Richard Bruce "Dick" Cheney Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det lov å kalle sønnen sin for Akilles? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Om jeg ikke husker helt feil så ble vel dyrenavn "ulovelig" for et par år tilbake, altså bjørn o.s.v Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Om jeg ikke husker helt feil så ble vel dyrenavn "ulovelig" for et par år tilbake, altså bjørn o.s.v Det må ha vært nylig! Kjenner en kar som heter det. Han er vel 19-20 nå. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Episk å ha et dyrenavn nå etter det er forbudt da! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Å ha Jesus som fornavn går greit. Men jeg tror presten ville ha sjekket to ganger før han døpte deg "Jesus Kristus, Guds Enbårne Sønn". Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vokste selv opp i Spania, og navnet Jesus på en vanlig person høres slettes ikke rart ut for meg, hehe. Såfremt personen er spanjol selvfølgelig, hadde jeg møtt på en nordmann med navnet, hadde jeg jo selvfølgelig rygget litt tilbake. ;P Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke ulovlig, bare idiotisk. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Einstein er da heller ikke lov? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Einstein er da heller ikke lov? DET er idiotisk at det ikke går an å hete. (Hvis det er ulovlig da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå