Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei og god jul alle sammen! Lager denne tråden i håp om at det er fler enn meg som skal feire alene i år, og som derfor vil feire online her på forumet Alle er velkomne, og jeg vil starte med å ønske dere alle en riktig god jul Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kan prøve å holde deg litt med selskap så lenge jeg kommer til å sitte på pcen. Jeg feirer ikke alene. Hvorfor feirer du alene? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Uønsket i familien Tenkte kanskje det var fler som bodde alene eller noe i den duren som kanskje skulle online Ender vel opp med at jeg sover hele kvelden. Men får noen å være sammen med på dagen da Endret 24. desember 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Neida! Blir så bra så Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde jeg bare hatt diskusjon for et par år siden så hadde jeg tilbrunget hele dagen med deg. Kommer nok til å sitte her en del i dag også, men ikke HELE dagen. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg skal feire så godt som alene, så kan sikkert prøve å holde deg litt med selskap. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Tenkte ikke på meg selv med denne tråden Tenkte mest at alle som skulle være alene kunne være småsosiale her, ikke holde meg med selskap Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg kommer nok selv til å sitte litt på diskusjon i løpet av kvelden, men er ikke alene her. Delvis online feiring da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Yea, feirer med mamma og pappa i dag. Så blir vel en del forum-snoking =D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er ikke helt alene her i huset, men dere som feierer online besøk http://jippii.no - blått spillerom der er det sikkert noen som feierer online God Jul til dere som feierer alene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen dag uten diskusjon! Feirer med familien + farmor, men titter innom her støtt og stadig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Spesielt nå i dødtiden er det greit å sitte med forumet synes jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er jo disney show på NRK1 da! + Narnia kommer etterpå, mange år sia jeg har sett den gitt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kommer ikke til å feire online, men må bare si God jul til alle sammen Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Så hva skjer i løpet av dagen for dere? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Så hva skjer i løpet av dagen for dere? Sitter og venter på at kjæresten min skal hente meg, så skal vi ut til hennes bestemor hvor vi skal spise middag og åpne pakker med hennes familie. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg skal i kirken nå etterpå. Er tradisjon rett og slett, og er jo faktisk en hedensk tradisjon som egentlig feires. Møter mye kjente der Etter det er det middag, åpne gaver om jeg har fått noen, og så skal jeg vel sitte foran skjermen resten av kvelden. Yay. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har fått en hjemmestrikket lue av jenta mi Kjempefin med stor dusk Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jenta di som datteren din? Eller kjæresten din? :/ Siden jeg gjetter den første... Er dere skilt? Og datteren din feirer med moren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå