SLiks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så bra tråd Jeg har ikke noen jeg kjenner som sliter for tiden, og alle i familien er samlet så på den fronten var det ikke mye å gjøre. Men jeg ringte til noen kolegaer som må sitte på vakt hele jula å ønska dem god jul å prata litt med dem.. de ble glade da:) Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nettopp gitt morfar pinnekjøtt med masse tilbehør. Han ble glad. Det er bra rune. Har ikke sett morfar siden sist han var i Sverige. Håper han har det bra Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så denne noen dager for sent tydeligvis, men fikk tatt en telefon til en gammel slektning som sitter igjen alene på sørlandet på julaften. Grunnen til at jeg poster her derimot er å komme med en oppfordring, for å ringe en gang i julen er en ting, men året har 364 andre dager også. Man bør ta en telefon litt spontant i ny og ne, igjennom hele året til dem man ikke ser så ofte. Ringer man sin gamle bestemor en kald dag i januar eller en reinfull dag i mars kan det løfte dagen for begge parter. Men dessverre glemmer man ofte å gjøre nettop det, og da blir det med den ene telefonen i julen, sånn litt på tampen. Så prioriter derfor å ta kontakt med med de som det gleder mest litt oftere enn bare i julen, slik at du til neste jul kan si "takk for sist" istedenfor "hvordan har du det?". Viktig poeng det her altså. Min farmor er vannvittig enkel å snakke på tlf med. Den lengste samtalen over tlf med henne jeg noen gang har hatt er kanskje 4 minutter (fordi hun snakker fort og blir fornøyd raskt). Allikevel betyr det enormt mye for henne at jeg ringer. At jeg ikke er flinkere til å ringe er en skam, og noe jeg skal forbedre! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Da er det vel på tide å dra opp denne igjen. Husk; det skal så lite til å glede noen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 La denne i signaturen jeg. Synes det var en god tanke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Kjempeflott. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvorfor hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Husk dette i år også da, folkens. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 L4r5 er en inspirasjon for alle! 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 BUMP!!! Og god jul til alle sammen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hva? Har ikke dere tatt en tlf/msn/skype til en tante, onkel, bestefar/mor, kompis, eks. osv. enda? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bra initiativ! Dette er uber-viktig! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nå nermer det seg jul! Ikke glem de rundt deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Setter den som sticky til over høytiden, jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Denne jula skal jeg sette av tid til å ringe familier og venner jeg ikke har så mye kontakt med ellers. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Så bra. Mange som er ensomme og sliter eller bare rett og slett trenger noen å snakke med nå også før jul så ikke glem dem heller. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Flott tiltak Lars. Jeg kommer ikke på noen for øyeblikket som skal feire alene, men jeg vet hvor mye litt oppmerksomhet gir til de som har det tungt, spesielt på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Nå er'e jul igjen - desverre ikke alle som gleder seg, jeg er så heldig at jeg gjør det. Endret 3. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg tror ikke at jeg kjenner noen, men jeg gjør det hvis jeg får greie på det! Ellers så har jeg jo gitt en del til Frelsesarmeen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå