Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Han har et poeng, en sms fra en ukjent betyr ikke så mye i forhold til en sms som du kjenner. Men jeg tror dette er veldig inviduelt, hvor sosial man er osv( som person ). For min sin del så betyr meldinger\telefon fra venner mer enn fra familien min. Endret 28. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Var bare jeg som tenkte at det ville vært koselig med en sms fra noen. Men som sagt over, veldig individuelt det der. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skugga er så snill og følsom =D Gråt som en foss når jeg så "den døende doktoren" på dokument 2.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skugga er så snill og følsom =D Gråt som en foss når jeg så "den døende doktoren" på dokument 2.. Se denne Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kunne ønske jeg fant denne tråden før nå Min Morfar døde i jula, prata nesten aldri med han siden han bodde i oslo. R.i.p old man. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bump. Snart jul igjen, og denne er like aktuell i år som i fjor Hva sier forumittene? Ikke på tide å legge denne pent og pyntelig tilbake i signaturen igjen? Undertegnede melder seg hvertfall frivillig som første mann ut som godt forbilde i år Her er koden jeg har brukt, men føl deg fri til å modifisere den sm du vil: [size=2][b][center][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051603&hl="]Plukk opp telefonen I DAG!!![/url][/center][/b][/size] Endret 2. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Bare bumper litt her jeg. Nå nærmer jula seg med stormskritt nemlig. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bestefar døde på lørdag, så denne jula blir nok stusselig for oss alle, men kanskje spesielt for bestemor, så i år skal jeg og pappa dra dit og spise middag sammen med henne, mamma og onkel. Det blir vel første julaften jeg har sammen med både mamma og pappa siden jeg var sju år, så det skal bli interessant. Heldigvis er de gode venner selv om de ikke bor sammen lenger. Og så skal jeg såklart ringe rundt til masse slekt og venner i løpet av jula. Bra tiltak! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har en Farmor som ligger midlertidig på isolat på sykehus. Var innom der i går, og håper hun får komme innom til oss en tur på julaften. Stakkars dama er jo livredd ... Hun lyste hvertfall opp da jeg kom å hilste på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kom igjen folkens. I dag er det på tide å ta innspurten! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tror jeg sa det i fjor, og sier det igjen! Bra tiltak. Skal ned å besøke min morfar som sitter alene i jula etterpå, også ringe mormor som også blir sittende alene. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tilbrakte noen timer med farmoren min på sykehuset i dag, og gav henne et album med bilder av meg og broren min fra vi var små til nå. Hun satt stor pris på det, så det gjorde meg glad Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da har jeg gjort mitt Utrolig bra tiltak dette her, kjør på nå folkens! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til de av dere som sitter og sliter så har jeg to telefonnumre som kan hjelpe:Kirkens SOS, hele døgnet - telefon 815 33 300 Mental Helses Hjelpetelefon - 810 300 30 Det er ikke teit å ringe. Tvert i mot, det kan hjelpe. Enig! Var I dag på jobb hos ei som har behov for å snakke mye for å slippe å være ensom , heldigvis så har hun et godt støtteapparat rundt seg i form av ansatte og telefonvenner, uten disse tror jeg nok hun ikke hadde vært her i dag. Det er så utrolig lite som skal til... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ble meget inspirert av denne tråden, så jeg sendte en lang melding til min farmor. Det varmet til og med meg litt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Så bra at folk tar oppfordringen. Tenk så mange som får en bedre jul av dette. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sitter hos morfar nå. Han sover i stolen sin. Er glad jeg tok turen nedom, for han skulle egentlig feire jul hos en kamerat i dag, men så ble han dårlig og begynte å blø en del (han er operert for kreft i endetarmen, og tarmene hans har en tendens til å sprekke, så han må ofte på sykehuset for blodoverføring), så han orket ikke å dra til kompisen likevel. Så da blir han jo sittende her alene i kveld. Har dog invitert han på riskrem om han orker i kveld, og å komme ned med pinnekjøtt om det blir noe igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Farmoren min har vært hos min familie hver jul de siste.. femten årene, eller noe sånt, men hun døde i Oktober, så litt merkelig akkurat det der, i dag. Pappa har alltid ringt henne, så har vi hentet henne. Men men, slik er nå det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nettopp gitt morfar pinnekjøtt med masse tilbehør. Han ble glad. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå