Gå til innhold

Oppfordring i jula: Plukk opp telefonen!

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Bump. Snart jul igjen, og denne er like aktuell i år som i fjor :)

Hva sier forumittene? Ikke på tide å legge denne pent og pyntelig tilbake i signaturen igjen? Undertegnede melder seg hvertfall frivillig som første mann ut som godt forbilde i år ;)

Her er koden jeg har brukt, men føl deg fri til å modifisere den sm du vil:

[size=2][b][center][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051603&hl="]Plukk opp telefonen I DAG!!![/url][/center][/b][/size]

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestefar døde på lørdag, så denne jula blir nok stusselig for oss alle, men kanskje spesielt for bestemor, så i år skal jeg og pappa dra dit og spise middag sammen med henne, mamma og onkel. Det blir vel første julaften jeg har sammen med både mamma og pappa siden jeg var sju år, så det skal bli interessant. Heldigvis er de gode venner selv om de ikke bor sammen lenger. :D

Og så skal jeg såklart ringe rundt til masse slekt og venner i løpet av jula. Bra tiltak! :)

Lenke til kommentar
Til de av dere som sitter og sliter så har jeg to telefonnumre som kan hjelpe:

Kirkens SOS, hele døgnet - telefon 815 33 300

Mental Helses Hjelpetelefon - 810 300 30

Det er ikke teit å ringe. Tvert i mot, det kan hjelpe.

Enig!

Var I dag på jobb hos ei som har behov for å snakke mye for å slippe å være ensom , heldigvis så har hun et godt støtteapparat rundt seg i form av ansatte og telefonvenner, uten disse tror jeg nok hun ikke hadde vært her i dag.

Det er så utrolig lite som skal til...

Lenke til kommentar

Sitter hos morfar nå. Han sover i stolen sin. :p Er glad jeg tok turen nedom, for han skulle egentlig feire jul hos en kamerat i dag, men så ble han dårlig og begynte å blø en del (han er operert for kreft i endetarmen, og tarmene hans har en tendens til å sprekke, så han må ofte på sykehuset for blodoverføring), så han orket ikke å dra til kompisen likevel. Så da blir han jo sittende her alene i kveld. Har dog invitert han på riskrem om han orker i kveld, og å komme ned med pinnekjøtt om det blir noe igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...