Xander^ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er alle disse folkene kun ensomme i jula? Hva med å ringe de ellers i året så slipper dere ha et ringemaraton i høytidene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Veldig riktig det du sier der, men jula er ekstra tung som ensom etc. Og derfor er dette et juletiltak fra min side. Du er hjertelig velkommen til å lage en tråd for ellers i året. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Utrolig godt tiltak, Lars. Har allerede ringt flere av mine bestemødre(De to jeg har, ja). Begge er enker så jeg tror de satt ekstra stor pris på telefonsamtalen. Selv om de begge feiret julen hos oss. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er alle disse folkene kun ensomme i jula? Hva med å ringe de ellers i året så slipper dere ha et ringemaraton i høytidene? Hvis han hadde gjort det i februar foreks. så hadde langt ifra så mange reagert. Det er det som er greit med jula, man spiller på samvittigheten. Så klart burde man gjøre det resten av året, det er jo det beste=) Men som flere har sagt her så er høytidene verst. Så se på dette som en start Og du har samme navn som han jeg er onkel til...God Jul Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 kopierer siganturen jeg også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei? Det er ALLTID folk som sliter, kanskje bare mer i Jula. Det er ikke forseint. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Litt seint nå da. Der er problemet, den tankegangen har altfor MANGE. Vi kan bare være hyggelig og bry oss i jula, hvorfor bare da? Nei, jula er bare tøffere enn andre dager siden det er høtid. Men er man ensom så er man ensom. Så det så Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, nemlig. Derfor er det fåfengt å lenke til en tråd hvor det kun oppfordres til å løfte opp røret julaften.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nope, der tar du grundig feil. Folk trykker på linken eller finner tråden, og forhåpentligvis så blir noen flinkere=) Og det gjelder ikke bare juleaften, det har vi sagt ørten ganger nå. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nemlig, men da er det bedre å lage en tråd som gjelder alle dager, og heller legge til den i signaturen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Og det har vi planer om=) Det ble sånn at L4r5 laget denne i jula nå, men noen her kommer til og ta det videre. Hvis ingen gjør det så lover jeg deg personlig og gjøre det=) Ps: Var ikke meningen og virke som et Informasjon-kontor:P Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skremmende at man må bli påmindt at man skal tenkte på andre.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Velkommen til dagens samfunn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 dere må huske MMM-regelen: Meg, Meg og Meg Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk ingen telefoner i jula. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk ingen telefoner i jula. Jeg kunne ha sendt deg en melding i hvertfall. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sendte 13 sms for to dager siden. Eller var det tre. Men det er fordi jeg er kjip og ikke gidder å skrive kort, men det hadde nok en terapeutisk effekt også. Mitt triks er å ikke ta kontakt så ofte. For da blir det spesielt når jeg gjør det! haha Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk ingen telefoner i jula. Jeg kunne ha sendt deg en melding i hvertfall. ÅFfer det? Jeg vil vel ikke ha en sympatimelding fra vilkårlige folk fra webben jeg ikke aner hvem er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skugga er så snill og følsom =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå