Mountain Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Flott tiltak L4r5, skal se om jeg også får gjort et tiltak i løpet av dagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Flott at så mange hiver seg på. Da har jeg oppnådd det jeg ville. Det er så lett å snakke om nestekjærlighet i jula, men hvor mange gjør faktisk noe? Greit, jeg skjønner at ikke alle orker eller vil delta i frivillige organisasjoner og lignende, men telefonen er mye mindre tiltak og kan bety vel så mye. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dette burde forresten ikke bare gjelde julaften. Ensomhet gjelder alle dager. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du har helt rett, men nå i jula kan det jo være enda mer deprimerende enn ellers å sitte mutters aleine Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Det kan jeg love deg det er. Opplevd det selv og det var ikke mye gøy. Det er mye tyngre enn ellers i året. Man sitter stort sett og tenker på hva alle andre gjør. I år slipper jeg heldigvis det. Det blei med det ene året. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bra tiltak . Var selv akkurat å besøkte min far som er alene i julen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Så flott. Det var nok et høydepunkt for han om han er alene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det kan jeg love deg det er. Opplevd det selv og det var ikke mye gøy. Det er mye tyngre enn ellers i året. Man sitter stort sett og tenker på hva alle andre gjør. I år slipper jeg heldigvis det. Det blei med det ene året. Eg tenkte nettop på det, og det første som slo meg var nettop det at dei sikkert tenkjar på kor morosamt og fint alle andre har det. Hadde eg sjølve vært i den situasjonen ville eg blitt sjeleglad for ein telefon eller tekstmelding. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Piken med svovelstikkene ... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Veldig bra tiltak Lars! Skal sjå om eg kjem på nokon som hadde blitt glade for ein telefon eller fem EDIT: Der var oppdatert signatur på plass... Endret 24. desember 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig bra tiltak! Har linket til tråden på flere andre forum nå Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Han ene svarte nå, ble så glad når jeg kom hjem. Jeg vet hvor kjipt han har det, så har pint han med juleklemmer på msn og i dag skrev jeg: god jul vennen *juleklem*;D så kom jeg hjem til "god jul kjære venn=)", ble så glad at jeg hoppet Så mye glede fikk begge fordi jeg tok meg ekstra tid i morges God jul alle Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 bra tiltak^^ gjer det noko om eg kopierer signaturen din, lars? Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Flotters, Larsieboi! Har ringt onkel og tante. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 bra tiltak^^gjer det noko om eg kopierer signaturen din, lars? Lars har selv oppfordret til det . Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kjempetiltak. Eg skulle eigentleg opp å besøke besteforeldra mine i dag, men dei var sjølvsagt hjå noko anna slekt. Jaja, neste jul. Ellers kjem eg ikkje på nokon som set åleine i min venne/familiekrins. Endret 24. desember 2008 av aspic Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) bra tiltak^^gjer det noko om eg kopierer signaturen din, lars? Som nevnt er det bare å forsyne seg. Endret 2. desember 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vi skal nok ringe mormor, hun er nå alene hjemme såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da har jeg snakket med fadern, han ble glad at jeg ringte . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har ikke ringt noen i dag. Men ble sendt en del meldinger i stad. Det med å vise litt oppmerksomhet, og bare ønske god jul trenger ikke bare å være til de man vet sliter heller. Selv om de ganske sikkert trenger det mer enn oss andre. Uansett. God jul alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå