Populært innlegg L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ...om du kjenner eller kanskje tror du kjenner noen ensomme, deprimerte, rusmisbrukere, eldre eller andre som sliter i dag. Det koster deg så lite. Det betyr så mye. Endret 24. desember 2011 av L4r5 74 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Til de av dere som sitter og sliter så har jeg to telefonnumre som kan hjelpe: Kirkens SOS, hele døgnet - telefon 815 33 300 Mental Helses Hjelpetelefon - 116 123 Det er ikke teit å ringe. Tvert i mot, det kan hjelpe. Endret 10. desember 2013 av L4r5 5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Flott tiltak. Har allerede ringt mormor som sitter alene i jula. 1 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bra tiltak Kan jeg kopiere signaturen din? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Herlig, l4r5 :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Bra tiltak Kan jeg kopiere signaturen din?For all del ... Bare å sette i gang. Jo flere som sprer budskapet, o bedre. Her er koden jeg har brukt, men føl deg fri til å modifisere den sm du vil: [size=2][b] [center][url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051603&hl="]Oppfordring i jula: Plukk opp telefonen I DAG!!![/url][/center] [/b][/size] Endret 2. desember 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kjenner desverre ingen, men jeg kopierte første og andre innlegget ditt og lagde en ny tråd på ett annet forum jeg er på. Kanskje det hjelper Endret 24. desember 2008 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Supert, mushi. Selv så har jeg ringt min gamle farmor som er sykeliggende. Sammen kan vi kanskje utgjøre en forskjell for noen der ute. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da har jeg ringt min oldefar. Hyggelig Skryt til deg igjen, Lars Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kjenner heldigvis ingen som er alene i kveld. Mormor mistet mannen sin i februar, så vi fikk henne heldigvis til å komme hit å feire jul med oss. Flott tråd. Dette hadde jeg ikke tenkt på engang om jeg ikke hadde kommet inn her. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hoppsann, bra tiltak Og god jul til dere også! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ...om du kjenner eller kanskje tror du kjenner noen ensomme, deprimerte, rusmisbrukere, eldre eller andre som sliter i dag. Det koster deg så lite. Det betyr så mye. Til moderator: Mulig du er uenig i min plassering av tråden, men jeg synes denne hører best innunder "politikk og samfunn" som kategorien heter. Den er plassert her med vilje, men flytt den om du føler det er riktig. Nå håper jeg virkelig ingen prøver å ringe meg Jeg valgte selv å være hjemme alene i julen, mens foreldrene dro til Polen...ellers hadde jeg måttet få lønnskutt pga ingen feriedager igjen, utsette haugevis med arbeid og bare stresse meg ihjel uansett Men vet om en som skal bli "pint" på msn Han fortjener det så edit: Da hadde han og ene bestevenninen min som nå er i USA fått noe på msn Endret 24. desember 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Farmor er invitert hit i dag Bra tiltak, L4r5. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Å plukke opp telefonen kan forresten bety mer enn å ringe. En melding kan også bety en del for mottakeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg la også denne i signaturen min, er for mange der ute som går en lite hyggelig jul i møte. Forhåpentligvis klarer vi og ihvertfall sørge for at noen få personer får en bedre jul. Synes det var et veldig bra initiativ L4r5. Kan forøvrig nevnes at denne oppfordringen bare ikke gjelder jula, men ellers i året også. Det og ringe og sende en melding koster så utrolig lite, og det kan gjøre så stor forskjell. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Å plukke opp telefonen kan forresten bety mer enn å ringe. En melding kan også bety en del for mottakeren. Får bli nyttårsforsett:) skulle gjerne ringte de to, men mangler kontaktinfo for de der de er nå :/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Flott Lars! Eg har ingen å ringje, dersom ingen av mine venner, familie og slekt er åleine. Meldingar blir det uansett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg "God Jul"-er ihjel tlf'en min nu Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bra tiltak. Heldigvis ingen i den nærmeste familien som sitter alene, men jeg vet om en del gjennom jobben. Er like trist hvert år når jeg må kjøre eldre folk på en rundtur så de får noen å snakke med. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Var akkurat å sa god jul til en som er alene i disse dager.. Endret 24. desember 2008 av Deila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå