FSOL Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg trenger ny mobil som skal overta for mp3spilleren min som har gått i stykker. I tillegg må den ta nogenlunde ok bilder. Jeg har fått en nokia e51 jobbtelefon som har mange mangler sammenliknet med min gamle sew810 (fravær av lommelykt, dårlig kamera, mangel på tidsur, smileys). Jeg har nå sett på SE g900 som jeg forstår er både god på mp3 og kamera. Den har også lommelykt/kameralys som er viktig. Jeg lurer på følgende: Har g900 egen lomme for pekepennen? Har den smileys? Kan man bruke de største m2 minnekortene (16 gb) i den? Finnes det noen kule spill basert på bevegelsessensoren man kan laste ned (ala teeter på htc diamond)? Finnes det noen bra kartprogram man kan laste ned til den? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Mitt tips til deg; IKKE kjøp G900. Hvis du har flaks klarer du å fikse den hver gang den låser seg ved å ta SW-oppgradering, men de fleste må ty til verksted minst to ganger før de innser at telefonen faktisk er så treg. Den har egen lomme for pekepenn og smileys. Vet ikke om man kan bruke 16gb. Kjøp Sony Ericsson W902, forsterkeren der er mye bedre enn den du får i de fleste mp3spillere og kameraet er det samme som det du får i G900. Touchskjerm er som regel noe herk, og når man har tastatur på si er det sjeldent du kommer til å orke dra fram penna. W902 støtter like mye minne som G900, så om G900 støtter 16gb, tror jeg W902 gjør det. Men ja, W902!! Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jeg var uten etter noe av det samme bare at jeg ville ha Symbian telefon også dermed endte jeg på Nokia N82. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 hm, kanskje w902 er noe å tenke på da, har vurdert den også, men var litt fascinert av notatblokkfunksjonen de skrøt av her. Har den lommelykt funksjon? Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har SE G900 og jeg har ikke noe å utsette på denne, den funker helt fint og har aldri opplevd noe feil med den Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har SE G900 og jeg har ikke noe å utsette på denne, den funker helt fint og har aldri opplevd noe feil med den Du er fornøyd med alt? Kamera og mp3spiller og notablokkfunksjonen er bra? Noe du syntes er irriterende eller noe du savner spesielt? Det følger ikke med noe ekstra minne kort eller overgang til 3.5 plugg til denne gjør det det? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg lurer på følgende:Har g900 egen lomme for pekepennen? Har den smileys? Kan man bruke de største m2 minnekortene (16 gb) i den? Finnes det noen kule spill basert på bevegelsessensoren man kan laste ned (ala teeter på htc diamond)? Finnes det noen bra kartprogram man kan laste ned til den? Den har egen lomme for pekepenn, den har smileys, den støtter ihvertfall 8GB, spill og kratprogram aner jeg ikke. Jeg har SE G900 og jeg har ikke noe å utsette på denne, den funker helt fint og har aldri opplevd noe feil med den Ditto. Jeg har SE G900 og jeg har ikke noe å utsette på denne, den funker helt fint og har aldri opplevd noe feil med den Du er fornøyd med alt? Kamera og mp3spiller og notablokkfunksjonen er bra? Noe du syntes er irriterende eller noe du savner spesielt? Det følger ikke med noe ekstra minne kort eller overgang til 3.5 plugg til denne gjør det det? Jeg er ikke helt fornøyd med blitsen egentlig, Xenonblits hadde gjort seg, men utenom det er kamerabiten ganske bra. Følger ikke med minnekort eller overgang. W902 følger med 8 GB kort. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 kamera + musikk spiller = nokia n82om du vil ha en mobil til rimelig pris, vis pris ikke har noe å si så kjøp Samsung Innov 8 men regner med at du ikke vil gi så mye for en mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå