Gå til innhold

Pandemona, del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp hepp!

 

Hyggelig å se så mange tar seg tid til å kommentere artikkelen min, det hadde jeg ikke regnet med. :yes:

 

Når det er sagt, jeg vil ikke røpe noenting angående det ferdige resultatet da del 2 er sendt inn til redaksjonen. Den kommer nok fortløpende på trykk.

 

Det jeg kan si, er at kassen veier sine kilo ja, og det blir nok ikke LAN-boxen min. Har 2 andre prosjekt i tankene/gående, en shuttle-løsning og en Lian Li-greie. Vent å se. ;)

 

Jeg kan love dere at det ikke går som med prosjekt OX, da dette er hovedboksen min- derfor er jeg avhengig av at den er top notch. Jeg er riktignok avhengig av Asetek for å få vannkjølingsdelen klar, jeg venter på Waterchill. Har du drevet med gutta fra Asetek en gang, vil du aldri ha noe annet. De karene vet hva de driver med.

 

Till next time-

Lenke til kommentar

Nix, mer modding hadde bare vore stygt, man lager ikke et så digert (og kult :wink: ) kabinett bare for å ødelegge det med masse modding som du før eller siden blir trøtt av uansett!!!!!

 

Gleder meg virkelig til del2......venter i spenning! :o

Lenke til kommentar

Mobber dere OX igjen nå... Det er bare å fortsette, det er et prosjekt verdt mobbing når det fortsatt er uferdig :-/ Uansett hva som skjer med det framover (OX X) er det et stykke igjen til Pandemona. Og ja, Pandemona ser bra ut når det er ferdig! Denne artikkelen viser bare grunnoppbygningen, det skjer mye videre.

 

Dere får bare vente i spenning...

Lenke til kommentar
Holder på med et lignende kabinett selv, men bare det at jeg bygger mmitt for så å si fjerner støyen... :wink: På innsiden skal jeg kle den med 30 mm lyddempingsplater fra Biltema, og med "lydlås" slipper jeg den værste støyen fra vifter (PSU) og HDD, den er bygd opp etter nesten samme prinsippet som med en vannlås!! Totalvekta regner jeg med blir på ca. 30 kg :) (Har hjul som tåler 500 kg++ )

 

Målene er:

50 cm høyt (+ hjul, 10cm)

59 cm dypt

25 cm bredt

 

Skal jeg slenge opp bilder?? 8)

 

Eneste problemet er at jeg ikke har noe til å feste HK på... Noen som vet hvor jeg kan få tak i en plate til H.K?

 

Send en mail til gutta på microplex.... de veit jeg har hjulpet andre med HK-brettet....

Lenke til kommentar

Som du kanskje ser står subwooferen pent plassert under bordet, og jeg har intet ønske om å ha den integrert i kassen min. Noe sier meg at heftige bassdrønn + disker i RAID 0 i samme kasse er en dårlig kombo. :D

 

Når det er sagt må jeg vel nesten innrømme noe (og det er litt flaut), jeg hadde tenkt tanken... :roll: nuff said.

Lenke til kommentar

TIL MODERATOR

 

Dette prosjektet kommer til å bli spennende å følge me på.

Er det mulig at dere legger ut byggetegningene på artikkelen eller noe sånt?? Det hadde vært utrolig morsomt å prøve seg på. :p

Ikke for å være frekk eller negativ, men jeg savner resten av prosjekt OX.

Håper at det også kommer ut

 

mvh

Øystein

Lenke til kommentar

Hyggelig at du likte det.

 

Angående tegninger, jeg hadde aldri noe annet enn etpar skisser jeg skriblet ned noen sene kvelder. Jeg har prøvd og få med målene, da dette er det mest nøyaktige jeg kan si om hele greia. Den ble på en måte født og konstuert along the way.

 

Hvis du føler for å starte på noe liknende foreslår jeg at du bare lager deg et bilde i hodet av kassa, lager en bunnplate- og derifra går resten av seg selv. Men det tar tid. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...