cruelphotography Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nederste var kult! Men det ble litt i mørkeste laget for meg. Sitter på en veldig god skjerm nå, men ser fortsatt lite detaljer rundt buksene etc. Nr 1 kunne også vært kult, men taper seg masse på at skjorta er bretta slik at han ser litt lubben ut ^^ Ellers, må du ha god jul eric =D lite tid til msn så har ikke fått snakka med deg på lenge nuh =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 god jul til deg og mørka bildet kanskje litt vell mye.. får ta å justere litt på det der Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gøy at du gjør noe slikt som du gjør med det andre bildet ditt. Du er jo som jeg har nevnt i tidligere kritikker veldig stilistisk, men her forlater du den fashion-filosofien som du normalt styres av, til fordel for et mer "filmatisk" uttrykk. Og det er kult. Når jeg ser de to bildene i sammenheng så blir også det første bildet ganske "filmatisk", og derfor reagerer jeg ikke på det stilistiske denne gang. Det er i og for seg like glatt, men i kontekst forteller det en historie som i stor grad rettferdiggjør valgene. Me like begge fotos. Lubbent er sexy, så det cruel har en innvending mot er ikke relevant Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 må jo prøve å snuse på noe anet en bare ren fashion som jeg liker så godt Skal bruke 2009 til å utforske litt mer og ta i bruk fantasion enda mere. slenger med 1 til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå