Toset Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det noen som vet om Japan Photo butikken i Bergen er åpen idag, julaften? Har bestilt noe der, og fikk melding igår kveld om at det var kommet frem. Håper inderlig jeg kan hente det idag... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sannsynligvis åpent fra 10-1 elns Lenke til kommentar
Toset Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm. Har prøvd å ringe de mange ganger, men får ikke noe svar :-( Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg ville bare dratt dit med engang Lenke til kommentar
Toset Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Sitter fast på jobben her til klokken 12 dessverre... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 14:00 :-) Stephan PS: GOD JUL Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Beklager - beklager -beklager! Bergen stenger kl. 12:00 idag :-( Håper du sitter ikke i bil nå!? Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Men God Jul uansett! Stephan Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Stephan: Når vi først er inne på avdelingen i Bergen, vil jeg spørre deg om noe. Tar den sentrumskortet? Jeg har en halv tusenlapp på et sentrumskort som jeg kunne tenkt meg å svi av hos Jan Erik. Trenger blitskabel, og det passer jo sånn omtrent med innholdet på kortet prismessig. På tide jeg får min 550 EX av kamerahuset, i og med at jeg har en grei softbox for tiden. Når det er sagt så ønsker jeg både deg og Jan Erik en fortsatt god jul Endret 25. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg rakk forresten butikken akkurat, takk for svar :-) Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Stephan: Når vi først er inne på avdelingen i Bergen, vil jeg spørre deg om noe. Tar den sentrumskortet? Hei PMnormal, beklager, ingen åning og administrasjonen er stengt...:-( Prøv butikksjefen per direkte mail, stor sjanse att han leser dette rask: [email protected] lykke til :-) Stephan Jeg rakk forresten butikken akkurat, takk for svar :-) *puhhh* ;-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg får heller ta turen innom på mandag. Hvis dere tar kortet så er jeg klar med blitskabel til nyttår, noe som jeg gleder meg til. Fortsatt god jul der nede på kontinentet, Stephan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå