tormoddf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Splitte mine bramseil, Creative Assembly har klart det igjen. Les mer Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jeg håper virkelig dette blir bra gleder meg iallefall Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Også på selveste julaften da Gamer.no Gleder meg virkerlig til dette Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ser lovende ut, men er litt skeptisk til AI fortsatt. Den har faila totalt på de to sist spillende selv om de har lovet noe annet og forventer ikke noe annet her heller. Men vi får håpe Lenke til kommentar
Burke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 vurderer å kanskje kjøpe det, men er fortsatt litt usikker på dette Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg så innmari til å denge dei forbaska oppviglerne! :> @Sandsvei, du syntes Total War serien sin AI var dårlig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er ingen vits i å være usikker på om det blir kjøp. Dette skal kjøpes uansett. AI i de forrige spilla har absolutt ikke faila totalt, men det kunne vært bedre. Men heldigvis bruker CA og komme med patcher og det er et stort modding comunity, så det kan ikke bli noe annet enn bra. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha, må ha Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Holder på med Medieval 2 nå, og kan nesten ikke vente til Empire. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg sitter og og spiller Total War nå i jula. Det er koselig. Har ikke giddi å kjøpe Kingdoms, delvis på gunn av SecuROM. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal kjøpe E:TW, det koster jo 500kr på Steam... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da har du gått glipp av mye. Kingdoms gjør spillet en god del bedre også er de beste moddene laget til det f.eks Stainless Stell 6.1. SecuROM driter jeg i så lenge det er et Total War spill, har heller ikke hatt noe problemer med det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hø? Er det ikke bare noen nye enheter og kampanjer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hø? Er det ikke bare noen nye enheter og kampanjer? Jo, men det er flere småting somer forbedret. Du får en helt ny opplevelse. F.eks så dukker det opp helter som William Wallace med forsterkningere når det ser ut som skottene skal gå under i Britannia og sånt. Flere kule nye units er det som Greek Firethrower, og som jeg sa de beste moddene kommer er laget for Kingdoms. Det er vel heller ikke den "værste" utgaven av SecuROM med Kingdoms. Endret 24. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tøft. Dette vil jeg ha. Lenke til kommentar
Dragoneer1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 hohoho, gamet over alle games i 2009 eller noensinne for den saks skyld Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 De har jo sagt at beleiringer kommer til å ha mye mindre plass i empire enn i de tidligere spillene Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg som en guttunge hver gang et nytt Total War spill utgis, uten tvil yndlingsserien min! Er enig i at AI ikke alltid fungerer optimalt og jeg åper på en forbedring, men det finnes ærlig talt ingen som kommer i nærheten av spillene uansett spør du meg. Hadde vært flott om 'line of sight' hadde vært implementert slik at en kun så det enhetene dine så, dvs at en ikke kan se en fiende over en bakkekam uten at en av enhetene dine faktisk kan se over kanten. Da kunne AI også lettere flanket osv, er jo ikke så utfordrende når en kan se alt AI foretar seg alltid. For øvrig så vil vel hæren marsjere i formasjon om en grupperer dem og klikker på terrenget (ikke angriper en enhet) om jeg ikke husker feil. Trykk 'G' for å opprette en gruppe. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Samnme her, ingen spill er dårlige i serien, selv om enkelte ikke er dritbra. Få andre serier kan skyte på seg å ikke ha en eneste stinkbombe. Tror Empires blir epic. PS: 1 vs 1 multiplayer campaign er jo alene verdt prisen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skal så kjøpes! Har gledet meg siden det ble annonsert! Total War her herlig ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg noe sinnsykt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg