Kuff1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg hadde gledet meg til at dette skulle komme i norske butikker slik at jeg kunne kjøpe den norske utgaven med ÆØÅ. Men neida! Danmark og Norge får UK versjoner. Sverige og Finland får lokaliserte versjoner, altså på de svenske og finske kan du skrive inn ÄÖÅ, og på de danske og norske så må du gå inn på "spesialtegn" og velge æøå som du gjør i dag med Sixaxis. IzzyJ Community Team Leader Official PlayStation Community Hvorfor i [DELETED] får ikke vi en lokal versjon når svenskjævlene og finskefyllefantene får det?! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Klarer meg fint med o a e. De fleste skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Rart at vi ikke får lokal versjon når Sverige og Finland får. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er vel bare å kjøpe en svensk versjon? Ingen likte det da jeg skrev uten æøå på forumet en stund Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vet ikke om jeg i det hele tatt er interessert i det der.. En kompis av meg har en lignende greie, fra Logic3 tror jeg det var. Han brakk den ene "festegreia" etter én uke, og var aldri komfortabel med å bruke tastaturet, da man kunne få litt vondt i hånda av å skrape borti kantene når man holdt i kontrollen, og den var rett og slett for liten til å kunne brukes særlig effektivt. Tror heller jeg kjøper meg denne etterhvert: Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva heter det tastaturet der? Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vet ikke om jeg i det hele tatt er interessert i det der.. En kompis av meg har en lignende greie, fra Logic3 tror jeg det var. Han brakk den ene "festegreia" etter én uke, og var aldri komfortabel med å bruke tastaturet, da man kunne få litt vondt i hånda av å skrape borti kantene når man holdt i kontrollen, og den var rett og slett for liten til å kunne brukes særlig effektivt. Tror heller jeg kjøper meg denne etterhvert: Regner med at Sony's versjon blir i litt kraftigere kvalitet enn Logic3? Merk forresten at Logitech Mediaboard (Bluetooth) heller ikke har norske tegn og ikke kommer i norsk versjon med det første. Kjøpte det i en liten førjulsgave for noen uker siden og gikk en lang runde med både butikk og Logitech uten noe resultat. Kan være interessert i å selge det tilnærmet ubrukt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Bare kjøp et vanlig BT-tastatur, går rett i PS3'n uten bruk av USB-dongle. Kjører det selv, et eldre Logi DiNovo (ikke Edge) fra jobben til fattern som de ikke brukte. Medfølgende musa virker også! Endret 24. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dinovo Edge fungerer også som smurt. Mus paden på sia fungerer også fint. Eneste jeg savner på det tastaturet er egen knapp for å skippe sanger frem og bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå