Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer sapire one med Bluescreen?

Anbefalte innlegg

Hei eg har klart og få Bluescreen på min Acer one A150!

det som skjer er at eg slår den på og da kommer det til XP logoen og da blir det blå skjerm!

Det står:

"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer!

hehe greit nok det men hadde vert fint og komme inn i xp for og fikse det da!

har prøvd og koble til den eksterne cdromen for og evnt reinstallere xp men da bare går den til det står "laster windows" har prøvd sikkermodus har og prøvd den D2D recovery tingen men da bare står det "vennligst vent" og der stod den i over en time da slo eg den av...

eg har ikke installert noe nye hardware eller noe bare kom plutselig når eg prøvde og åpne et WORD dokument!

Noen som har en liiiten ide hva det kan vere??

All hjelp mottas med takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres nesten ut som et harddisk eller ram problem det der.

Om du har tilgang til eksternt cd-rom, så kan du jo laste ned Ultimate Boot CD, den er gratis og inneholder programmer for å teste på RAM og harddisker :)

Om du finner feil på noen av delene så er det nok en garanti sak ;)

Lenke til kommentar
Høres nesten ut som et harddisk eller ram problem det der.

Om du har tilgang til eksternt cd-rom, så kan du jo laste ned Ultimate Boot CD, den er gratis og inneholder programmer for å teste på RAM og harddisker :)

Om du finner feil på noen av delene så er det nok en garanti sak ;)

Okey da skal eg prøve det... ;)

men er det vanlige problem maskiner dette eller? 2 gang det er problemer med den no og sist måtte de bytte hovedkort osv osv og da var det nesten 4uker ventetid på deler jævlig kjipt og vente på dette og eg er ganske avhengig av en maskin hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...