Arctic Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Noen som vet hvor jeg får tak i slikt? Ikke spør hva jeg skal bruke de til Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva skal du bruke de til? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o HAHA! Det er nok det ja! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Noen som vet hvor jeg får tak i slikt?Ikke spør hva jeg skal bruke de til er ikke fyrstikkeskene små nok fra før ??? Prøv hoteller, de har noenganger sånne små fancy esker. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Fisketur... fyrstikker ??? Har med grill og da eller ? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Fisketur... fyrstikker ??? Har med grill og da eller ? Da kjenner du ikke den typiske sportsfisker som alltid skryter av de store fiskene han får. Det jeg mistenker Arctic for å gjøre er å bruke en liten fyrstikkeske til å legge ved siden av en liten fisk, så ta bilde og dermed vinne respekt av sine fiskekompiser for storfisk (eller???) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Fisketur... fyrstikker ??? Har med grill og da eller ? eller kinaputt? Kinaputt + fyrstikk + fisk = artig!! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Fisketur... fyrstikker ??? Har med grill og da eller ? eller kinaputt? Kinaputt + fyrstikk + fisk = artig!! lol Det må prøves engang Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur Fisketur... fyrstikker ??? Har med grill og da eller ? eller kinaputt? Kinaputt + fyrstikk + fisk = artig!! lol Det må prøves engang kiinaputter? nei fysj, ta en kasse dynamitt istedet, bare rusle rundt og plukke opp fisken etterpå da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Busted!! Du skal ta bilde av tissen ved siden av fyrstikkesken og legge det ut på nett så det viker som du har en svær kølle :o Tenkte jeg skulle ha de med på fisketur LOL omg eg tenkte det og men eg skrev heller noe morsomere. Ikke dumt nei. Fisker du mye? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ja litt. Går i bølger... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg tror at du har noe "bøggers" på gang her Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hmm... trur det er noke i den teorien om stor kølle... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Stor fisk og vårkåt... Små fyrstikker får at andre ting skal se større ut... Må si at dette er noe perverse greier Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 hmm... trur det er noke i den teorien om stor kølle... Stor kølle - ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå