tillitus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Vanskelig problemstilling. Mht valg av abbonement, forsøker jeg å danne meg et bilde av hvor mange mb jeg kommer til å bruke pr mnd da jeg skal kjøpe meg en surfemobil rundt nyttår. Forsøker å gjøre det oversiktlig: 1.Hvor mange mb pr mnd bruker du? 2.Hvilken mobil og nettleser bruker du? (spør siden komprimeringsgraden kan variere?) 3.Vil du kalle deg a) aktiv, b) mellomaktiv eller c) lite aktiv ? Eksempel på svar 1.50mb 2.HTC Touch Pro / Opera mini 3.Aktiv Endret 24. desember 2008 av tillitus Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har mye å si hvilken nettleser du bruker, opera mini f.eks har langt lavere kostnader enn mange av de andre nettleserne. Lenke til kommentar
tillitus Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Har mye å si hvilken nettleser du bruker, opera mini f.eks har langt lavere kostnader enn mange av de andre nettleserne. Ja, blir vel mer riktig å spørre om nettleseren, ja. Endret innlegget litt. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 1.ca.8MB 2.Nokia N70, Opera mini, bileta er skrudd av for å spare dataoverføring. 3.mellomaktiv. Les nyhende og Epost på telefonen nesten kvar dag. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) 1.ca 40-50 MB i måneden. 2.Nokia N78 med Opera Mini med bilder, innebygget browser til noe youtube videoer etc. Bruker også Gmail java klienten og noe til a-GPS-en. 3.Mellomaktiv. Bruker Onecall faktura og datapakke (50MB). Endret 3. januar 2009 av Xpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå