Tilbert Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg og min amerikanske kone flytter fra Texas til Oslo snart. I Texas og andre sørstater er sennepsblader (greens) mye brukte i matlagingen. Man kan også bruke blader fra bl.a. neper, men sennepsblader er de beste. Er det noen som vet om sennepsblader er greit tilgjengelig i Norske matbutikker? Takker så mye for hjelp. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tja.. tror ikke jeg har sett dem i butikkene der jeg bor, men kan hende man finner det på torget i Oslo. Lenke til kommentar
Tilbert Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, jeg tenkte i den retningen også. Får ta runden på grønnsakstorgene og se hva vi kan finne:-) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Joda, men mener også på at SPAR driver og reklamerer med "Det vi ikke har, skaffer vi", så da kan man jo høre med dem og Sennepsblader faller vel innunder frukt & grønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå