JFM Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny, dyr datamus. Men denne er brukt og selger har ikke orginal embalasje. Kan dette ha noe å si om noe på musa skulle slutte å virke, slik at jeg må sende den inn på reklamasjon? -Jørn Lenke til kommentar
Star Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har du kjøpsbevis skal ikke emballasjemangel være noe problem Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Den er god. Men hvordan kan jeg ha "kjøpebevis" når jeg har kjøpt musa brukt? Han som jeg skal kjøpe hos hat kjøpt musa på netshop Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Så få en kopi av kvitteringen hans da vel. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du må sannsynliggjøre at produktet er kjøpt hos Netshop - og tidsrom for kjøpet. Dersom han kjøpte den på Netshop kan han bare printe ut ordrebekreftelsen (bør ligge bestillingshistorikk under "Min Konto-sidene eller lignende) på Netshops hjemmeside og gi deg den. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny, dyr datamus. Men denne er brukt og selger har ikke orginal embalasje. Kan dette ha noe å si om noe på musa skulle slutte å virke, slik at jeg må sende den inn på reklamasjon? -Jørn Det skulle tatt seg ut om det var krav om oppbevaring av originalembalasje for å ikke miste retten til reklamasjon. Husk at det er mange produkter som har inntil 5 år reklamasjon. Det vil bli mye pappesker å gjøre rede for gjennom årene for en familie. Men om så var tilfelle, ville jeg satset på utleie av lagerplasser, det ville jo vært en gullgruve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå