SupremeX Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er dette den DTM-bilen som ble ombygd til en vanlig 2,0l? Er vel temmelig rått understell på denne? Gikk rykter om rundetider på Ringen langt under 6 minutter? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Er dette den DTM-bilen som ble ombygd til en vanlig 2,0l? Er vel temmelig rått understell på denne? Gikk rykter om rundetider på Ringen langt under 6 minutter? Mja, tidligere dtm-bil er å ta litt i, men ble brukt som en type budsjett dtm i tyskland på diverse løp rundt om kring. Og ble bygget ned til 2.0, siden den motoren som egentlig stod i hadde blitt fryktelig dyr i norge. Understeller er temmelig rått til å være en slik type bil,ja. Forrige eier hadde lagt 25000,- i understell. Ikke langt unna 6 minutter,nei, den beste rundetiden på denne var 6.05sek på Ringen i 97. Noe jeg er stolt over Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva slags monster av en motor går du glipp av? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Stilig eksospotte, har du montert den på nå? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Det som stod i var Alfa Romeo sin 3.0 liter med 24v, denne var ombygd til twin turbo, med kvassere kammer, ny eksos fra manifoil og bak, chip, større dyser, og megasquart motorstyring. I følge forrige eier var denne benket til nærmere 470hk på framhjulene, noe jeg syns er insane. Hadde blitt en rimelig vill pris for å få denne motoren inn i Norge,for å si det slik.. Lundeful: Ja, monterte den på min bruksbil, en Primera P11 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bare forhjulstrekk og 470 hk? Det ER galskap. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Litt bildet etter gårdagens photoshot Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Var tåke hos deg også i går ser jeg. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Hahah, ja, tenkte at det var perfekt å ta bilde da. Også en skikkelig unnskyldning for å bruke tåkelysene Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvordan går det med bilen nå? Gjort noe mer? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nydelig bil! Alltid hatt sansen for Alfa'er Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Oi, plutselig noen updates her.. Tja, gjort 2 ting: 1 - Montert skinnseter 2 - Latt bilen stå hjemme i vinter Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Høhø. Ble forøvrig svært bra med skinnseter. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skinn gjør seg så vanvittig! Deilig å dra frem bilen nå som våren og varmegradene kommer? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Oi, lenge siden update, iallefall, bilen står fremdeles. Sist jeg var hjemme hadde jeg store planer om å få startet den opp, og få lagt om til nye 17" felger. Den gang ei, siden bilen er italiensk så startet den altså ikke, så da ble lite gjort med bilen før neste gang jeg skal hjem. Forutenom det så ble jeg eier i vinter av en helt identisk bil: Den til venstre altså, her uten frontfanger og lykter: Kjekt med delebil :-) Felgene jeg fikk med bilen er disse: Den røde delebilen har også rimelig nye dempere, og senkefjærer,så har planer om å heve den til 40mm bak (60mm nå) for å få riktig stuk, og for å få på 17". I tillegg kjøpte jeg disse som skal inn i front: Ellers er det lite action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå