CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bad Boys raped our young girls , but violet gave willingly <-- Noen som vet hva den betyr? Det burde være et svar her ganske kjapt siden de fleste burde kunne den.. Iallefall folk med litt peiling. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kjenner ikke til teksten, men jeg antar at Violet i denne sammenhengen er et jentenavn og ikke en farge... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har dessverre lite peiling på motstander og slikt... :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg sier det samme som Blod .. men det er bare pga jeg kann det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Heh den regla var litt annerledes enn den vi lærte på Grunnkurs elektro i mi tid Det er fargerekka til motstander. Brown, black, red, orange osv osv. Husker den vi pugga på norsk hvertfall. Sort Bamse Rusler Over Gul Grønne Blåner Finner God Honning. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bad Boys raped our young girls , but violet gave willingly <-- Noen som vet hva den betyr? Det burde være et svar her ganske kjapt siden de fleste burde kunne den.. Iallefall folk med litt peiling. violet er en yrkeskvinne Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg støtter DjSlayer sin teori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå