bassorg Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 nei eg gjor vell ikkje da!!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du noen videoer av deg selv mens du spiller? Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 det har eg ikkje, hadde eg hatt kamera skulle eg gjort det Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hvilke band/artister er du mest inspirert av? Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Cliff burton er den eg liker best av artister som spiller bass..men av band så er det metallica, zeppelin, stones, halen og jimi hendrix spesielt. men metallica er de som eg er mest inspirert av Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 har sendt deg PM med msn'en min. vi kan prates mer der Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Cliff burton er den eg liker best av artister som spiller bass..men av band så er det metallica, zeppelin, stones, halen og jimi hendrix spesielt. men metallica er de som eg er mest inspirert av eg digge deg xD i <3 Metallica <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Poster fra flere andre tråder bruker hadde gående om det samme er flettet inn i denne tråden. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 vent du skal starte et thrash metal band som spiller pop-rock? Metallica altså? Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 thrash metal, samme ka, men eg er inspirert av metallica, og vil spille metallica låter til øvinger ja, men ka sjangeren blir når vi skal lage sanger, er thrash.... Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 vent du skal starte et thrash metal band som spiller pop-rock? Metallica altså? lol Metallica er ikke pop-rock :S Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 metallica e ikkje pop, det e jo thrash Lenke til kommentar
henrikskar Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei! Hvis du fortsatt er intressert i å starte band i byn, så er jeg kanskje med. Hvis du skaffer en GOD trommis så joiner jeg. Har spilt gitar i over 4 år og liker og lager Thrash. Er født i 1993 og bor i Ytrebygda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå