bassorg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hei, eg er 16 år og vil starte band. eg har erfaring med bassgitar, så det vil eg spille sjøl. eg har 2-3 års erfaring med bass og gitar undervisning. Musikk sjangeren blir altså Trash Metal vi skal ikkje covre, det blir for det meste hjemmelaget. eg har 20 ferske tekster som venter på melodi..men litt coverlåter kan ikkje skade Eg spiller bass sjøl og litt gitar, men hovedpoenget er å få inn 2 stk på gitar; rythm og lead å en på trommer. vil ha noen som er på alder med meg..er du yngre enn 94 så går det desverre ikke, men er du eldre så går det dette pga aldersmessie grunner.. fordi er du yngre så blir det problemer med å skaffe spillejobber..så helst fra 93 og oppover Endret 8. januar 2009 av bassorg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hehe....Ja vi starter et. *Startet*.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Spelar du bass eller synth og har lokale i sentrum, så er det bankers. Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 eg spilller bass..og har lokale her ute på sotra som er klar til bruk, men skal prøve å få ett i sentrum... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lykke til. Har tråla etter lokale i sentrum saman med 3 andre sidan september. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 litt mer info om sjanger og hva du har planer om å ha i bandet kunne vært nyttig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 litt mer info om sjanger og hva du har planer om å ha i bandet kunne vært nyttig Slenger meg på denne. Finnes veldig variert musikk . Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 sjangeren blir jo litt av kvert..mest innen rock å pop.. planen er å ha en bassist, en på trommer og to på gitar...lokale har eg skaffet Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 ingen som er interessert?? Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 lurt å skrive hvor du er fra da, for bassist fra Finnmark og vokalist fra Oslo funker ikke helt Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 du har rett i det, men er fra bergen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hmm. Jeg hadde hatt bruk for deg i Asker. Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 såpass skulle gjerne ha kommet hadde det ikke vert for den forbanna skolen!!! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 har ikke band, men er fra bergen, spiller gitar og er ute etter det samme Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 liker trash sjangeren selv, er 90-modell og spiller gitar. om du klarer å få noe ut av dette kan du føre meg opp som gitarist. har spilt i 2 år og gjør egentlig bare coverlåter. Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 prøve å slå oss sammen? venter bare å finne noen som er interessert i å spille trash... Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 spille søppel? Thrash! Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 mhm søppel..tosk! Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) ja, eg har en som spiller gitar, så då har vi to gitarister men vi trenger en som kan spille trommer. har spilt i 3 år. men coverlåter spiller eg og, men legg meg til på msn då, så kan vi snakkes der: [email protected] Endret 10. januar 2009 av bassorg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 mhm søppel..tosk! Ser ikke ut som du fikk med deg at trash uten h er søppel, og thrash med h er sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå