zapaa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei folkenz! Beklager hvis dette emnet har blitt tatt opp før, jeg fant ingenting som lignet på dette problemet. Jah har et NVIDIA GeForce 8600GT skjermkort som støtter S-VIDEO. På skjermkortet er det en input til S-VIDEO kabelen. Anyways, jeg kjøpte meg en 50" plasma TV. På den er det også en input til en S-VIDEO kabel. Når jeg kobler opp datamaskinen og TVen så for jeg bilde, men det er ikke farge på bildet. Det er bare svart-hvit. Alt fungerer som det skal, men det er bare ikke farge. Noen som vet hva det kan være ? Mvh Zapaa Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Svar finner du her: http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia....amp;p_topview=1 Du kan også se her: http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia....amp;p_topview=1 Endret 24. desember 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
zapaa Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk! Det hjalp veldig mye Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvorfor kaste bort den 50" plasmaskjermen anyways? S-Video har uansett så dårlig kvalitet at en kunne kjøpt hvilken som helst skjerm på markedet og fått like god kvalitet. Bruk de to DVI-koblingene som er på kortet. Og bruk så et eneklt adapter fra DVI->HDMI. Lenke til kommentar
zapaa Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har jo HDMI input på den andre datamaskinen min og HDMI input på TVen. Kan jeg koble dem opp da ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ja, det er det beste alternativet uten tvil. S-video er det dårligste alternativet du har, så styr unna det for alt det er verdt. Ved bruk av HDMI så får du også overført lyd om dette er ønskelig, samt det best mulig bildet. For ikke å snakke om at du sparer deg for det som måtte oppstå av bry ved bruk av S-Video. Svart/hvit er ikke akkurat unormalt i slike tilfeller. Lenke til kommentar
zapaa Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ok! Ja men da prøver jeg med HDMI Tusen takk for hjelpa og tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå