Snushane Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei =) Jeg prøver å få opp pc-skjermen på projektoren ved å bruke en VGA-RGB kabel som er koblet til receivern, og så en HDMI kabel som er koblet fra receivern til projektoren, men får det ikke til å fungere. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Feilen kan ligge i at reciveren din ikke kan konvertere signalet fra VGA-kabelen og over til HDMI. Hadde samme problemet på den gamle reciveren min; bilde inn på komponent kunne ikke sendes ut på composite/s-video og omvent. Kan nok tenkes det er samme problemet med din. Hvilket merke/modell har du? Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Har en YAMAHA RX-V663. Den skal greie å konvertere signalet. Har lest gjennom instruksjonsboka, og det virker som alt skal være til rette for at det skal gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da må du mest sannsynlig gå inn i innstillngen å "ordne noe der". Jeg har samme receiver selv og jeg måtte også gjøre noen forandringer før alt fungerte optimalt. Jeg har dog ikke koblet til PC. Brukermanualen er overraskende nok til stor hjelp på akkurat dette punktet. Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har satt på video converter, og tror jeg har satt alle innstillingene riktig. Prøvde å koble til en annen pc med HDMI utgang, og det funka prikkfritt. Det står bare "out of res." på signal info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå