kip Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Må ha det, bare må ha det! er det noen som har noe erfaring med Lindows?? Hvor får jeg kjøpt det?? har vært inne på www.lindows.com og kikket litt... det virker jo være fxxn så kult Må ha det, bare må ha det!!! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe, jeg har det jeg, Men jeg må vente til jeg får en liten HDD som jeg kan slenge det på. Gleder meg til å få prøvd det.. Lindows Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva som er så forbanna kult med det? Det er ikke annet enn en (dårlig) linux-distro. Finnes flere andre, mye bedre alternativer. Skal kjøre Windows-programmer liksom. Den bruker bare Wine som alle andre, ikke noe spesielt med den. Bare et forsøk på å tjene penger på folks uvitenhet, akkurat som et visst annet selskap! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nå har jeg ikke prøvd lindows før, men hvis OSet står i stil med resten av de tinga de selger har jeg mine store tvil. Les blandt annet om Lindows media pc. Virker som om lindows er litt for lite 'la os lage bra linux', og litt for mye 'la oss rakke ned på ms'. Lenke til kommentar
kip Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Bare et forsøk på å tjene penger på folks uvitenhet, akkurat som et visst annet selskap! jaha og da tenker du på???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå