KKake Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vel, da har jeg begynt å bruke litt av pengene jeg fikk til jul. Forløpig har "romjulsgavene" til meg selv blitt: Tur til Vänersborg i Sverige (onkel og tante bor der) Jeans (Sweet Denim Straight) Lue (Fox Racing) Lommebok (Quicksilver) Resten av pengene går vel enten til litt mer klær, eller "nerdeting". Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Så folk slipper å spørre Syns det er tåpelig jeg, hvem spør vel om slikt? Det blir bare for masse skryting ut av det, noe ala, -Jeg fikk mer ting enn deg *Haha, tinga jeg fikk er verdt mer enn dine osv. Jeg er enig. Måtte nesten inn i profilen til Asbjørn for å sjekke hvor gammel han var. Ble ikke noe klokere though. Det er så synd Diskusjon.no er full av forumtroll. Det er da virkelig ikke nødvendig å si helt unødvendige ting bare for å prøve å skape baluba eller være spydig. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Enda mer penga 200,- kr i posten for noen daga siden Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 - salomon slalomsko - års abonement på S.A.T.S - iTrip - new era NY-caps - 2 gensere - 2 t-skjorter - Parfyme sett - et par DVD'er - en vin - og andre diverse småting. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Oij, glemte nesten av denne tråden jeg. Her er hva jeg fikk til jul: Metallica biletter (nevnt tidligere) Cowboy hatt (er i Montana, så de syns det var morsomt) Crocs støvler En hat 4 par øredobber Body Scrub Body Cream Body Lotion Hand Spray Smykker Gave kort Bobcats t-shirt Kosebamse Masse sjokolade Masse godteri Risengrins grøt Bergensk fiskesuppe. Kan ikke huske sist gang jeg fikk så mye til jul altså. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sennheiser PC350 =D Weee 20 Par sokker(noken som slår den?) Bukse, genser, boxer, belte, skjorte ++ Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sennheiser PC350 =D Weee20 Par sokker(noken som slår den?) Bukse, genser, boxer, belte, skjorte ++ 17 par + 2 par med ulvang sokker Greit jeg slo deg ikke men var veldig nær : ) Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Julegaver: Genser Bukse Sokker Litt penger Sjokolade Ullsokker (som farmor har strikka ) T-Skjorte Shorts Boxer Sekk Julestrømpe: Nemi-blad Hobby (sjokoladen) Statoil-koppen for 2009 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 - penger - boxer - canon eos 450d - ulsokker som farmor har stikka - oakley goggles - sjokolade - ulsokker - buff-hals - jakke - bukser - +++ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva jeg fikk til jul? Jeg fikk gaver! ...Gaver og mat. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Litt seint ute, men i bilder! - Bergans-jakke - The Big Fat Duck Cookbook - iPhone 3G 16GB White - Keramisk knivsliper - Kokkekniv ("fulgte med" sliperen) - 3 gensere, som jeg har byttet allerede. 1 var for stor og 2 var for trange/ikke etter min smak. Slimfit er ikke min greie. - 1300 NOK - Til meg selv kjøpte jeg en 1TB Samsung HDD Meget godt fornøyd. Endret 31. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Skidress (for langrenn) 1300 NOK + Gavekort på 200 hos Jack & Jones Hansker til 600 NOK En jævli fresh Casio G-Shock klokke jeg egentlig ikke trengte, men som jeg beholder likevel. En bok som virket rævva, men da jeg begynte å lese den var den faktisk ganske interessant! Pluss en god del ting jeg ikke husker nå... Kjøpte meg LG KC910 for pengene + litt jeg hadde fra før av... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sennheiser PC350 =D Weee Fikk jeg og. Beste headsettet jeg har hatt noensinne! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Siden jeg hadde bursdag 29. des, så tar jeg med litt sånne "kombinert jul og bursdag" presanger også - Kjøleskap - Sokker - Et par gensere - Bukse - 2 stk. (forskjellige) Brann bøker - Håndklær - Masse gavekort på Sartor Senter - Fallout 3 til X360 - Eliteserien (Pondus) - 1 års medlemskap i NAF Pluss noe mer som jeg ikke helt husker. Og så har jeg gjort noen små innkjøp med gavekort og penger som jeg fikk til jul : - Branndrakt i sort/gull - Gears of War 2 (X360) - Lips (X360) - Saints Row (X360) Ja, jeg er glad i spill.... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) *snip* Misunner iPhonen din!! Endret 6. januar 2009 av cyclo Unødvendig bildeqoute Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg misunner egentlig jakka mer ^^ Den var veldig fin! Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) -yamaha gitar med forsterker -div. ting til gitaren (plektere, strenger, stemmemaskin) -lærebøker i gitarspill -dvd om gitarspill -gavekort -V for Vendetta og I am Legend -Svettedress til hockey -Fable 2 (xbox 360) -Gitarkasse -brilleglass til crowbar -bjørn Borg boxer -hauger med godteri hmmmm..... lurer på om noen har hørt at jeg alltid har hatt lyst til å lære å spille gitar jeg? Endret 6. januar 2009 av makri Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 - Sony ericsson w880i - Ipod nano 16GB - musikk DVD ( armin only ) - 2d'er ( state of trance 08 , deadmau5 ) - klær og noe annet drit... Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 og noe annet drit... Fornøyd med gavene i (fjor) år hører jeg? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå