Snikpellik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er 18 år og fikk følgende julegaver: - Slalomsko - Varme Gore Tex-hansker - Gavekort Japan Photo - Gavekort Swag - Gavekort Sport1 - Verdens mest slaskete tøfler - Flybillett til London på valgfritt tidspunkt (tanta og onkelen min har nettopp flytta dit) - Boxere - Sokker - 1100,- (første gang jeg har fått penger til jul!) - Tre flasker vin Fikk oppfyllt ønskene mine! Men den beste gaven og som gjør de andre gavene ubetydelige er et innrammet bilde av pappa som døde den 5. desember. Ble veldig, veldig glad for det Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 <Klær <Gavekort <Håndkle <Digitalt kamera <TV 21" <VHS spiller Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er ganske frekt å spørre egentlig Andersio Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Når jeg ser hva dere får her så blir jeg lei meg cry.gifDere får DVD'er og enda flere DVD'er, bøker - ny pc, en haug med penger! Hva får jeg? Jo lltt klær, 500 kr sad.gif so whaat? Er Gaver mer viktigere enn familien og spesielt MIDDAGEN ? hadde klart med fint uten de gavene jeg fikk. (Nøørd/tilbakestående: send de til meg! plix lizm) vel, det handler ikke om det. Har du fått så har du fått... ;O ; ) Det hadde du ikke sagt hvis du ikke hadde fått gaver. laugh.gif Tja, hva skulle jeg har sagt da? Så klart hadde jeg blitt muligens skuffet over at jeg ikke fikk de tingene jeg hadde ønsket meg. Men så hadde jeg også skjønt at de ikke hadde nok råd til de gavene jeg ønsket meg ELLER at de mente.. nei dette blir for "ille". Men så er jeg ikke en person som prioterer gaver framfor familien og MIDDAGEN, haha;P Som jeg har sagt tidligere: det er dette her som er ganske typisk forskjeller mellom de "klassene" eller hva enn nå folk kaller det. iallefall det kan være mange grunner til at han gutten ikke fikk alt det han ønsket ellerno.. Men det er ikke alle foreldere som har så mye penger heller. Foreldere tjener forskjellig og gir derfor forskjellige verdier. Noen tjener over, noen midt på, mens andre tjener litt under "gjennomsnittet", men så kommer det også an på forelderens vett vil jeg si. - Foreldere som gjør alt for at ungen(e) demmes skal bli glade, derfor gir de gaver som de ikke har råd til. (Er en artikkel om det på VG/dagbladet's side) - Foreldere som prioterer "langsiktig" (som tenker også etter julen - ikke at jeg sier at de som gir gaver bare for å gjøre dem glade, ikke tenker langsiktig) - Foreldere som er "rike" men som også skjønner at visse steder så går grensen for hvor mye de skal bruke på ungen sin, selvom de er rike Jada, det er endel ting som jeg kunne ha ramset opp, men streees ; ) Ta f.eks han. Han vil muligens se de som er i middels "klassen" på som bortskjemte, mens middels klassen ser på over klassen som bortskjemte. Person1: "Jeg fikk klær ;D" Person2: "haha, jeg fikk PC.. slå den du" Person1: "Bortskjemte unge ;p" Person3: "PC sier du? haha jeg fikk en bil" Person2: "BIL? bortskjemte faaen!!" <--- Det er de her som ofte angriper folk.. Kanskje dårlig eksempler jeg kommer med. men what the fak.. folk tar poenget. Ha en fin dag videre folkens og god jul; ) EIDT: men så har vi også sånne foreldere: !!! :@ Endret 26. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) -Xbox 360 Pro -Ekstra håndkontroll (Xbox360] -Batman- The dark knight -Mirror's edge (Xbox360) -Masse bøker. blant annet: Om WW2, og om Arkeologi. - litt penger -Slalom støvler -Slalom hjelm - nyeste Rambo film - Linkin Park - Road to Revolution (CD) - Linkin Park - Hybrid Theory (CD) - Kanye West - Graduation (CD) Endret 26. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
o0 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ipod nano wake-up light div. lys, lysestaker osv. sengetøy klær fikk ingen parfyme, så lukter nok ikke godt i året som kommer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I tilleg til det som er nevnt fikk jeg nå også USB-missile launcher, opeth billett, sjokolade, "gavekort" Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk penger til å kjøpe meg ny skibukse(Blir Norrøna Lofoten), bøker og en ganske kjekk leatherman. God fornøyd egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Etterjulaftengaveinnkjøpet til meg selv har begynt og i første omgang har vi i, tillegg til Prince of Persia, følgene DVDer: - Terminator: The Sarah Connor Chronicles Sesong 1. - Coen Brothers 3-Pack med Fargo, Miller's Crossing og Raising Arizona. - Jurassic Park I, II & III - Back to the Future I, II & III 99,50,- for alle utenom Sarah Connor Chronicles som kostet 249,-. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk ett fat med 3 talglys på. Superfin gave det. Jeg og samboer tenner talglys hver eneste dag og jeg synes det er pent å se på Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fikk blandt annet en kite hjelm med Skullcandy headset Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 PS3 med GH:WT og Need for speed undercover 1TB harddisk og noe klær osv Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Oppdaterer liste: Pappa 5000 kr Movement Joystick Ski med bindinger 4500 kr Dalbello Raptor(?) Jibbestøvler 1000 kr Gavekort på skistaver Mamma, bror og arbeidsgiver 1200 kr Penger (500+500+200) Diverse 0100 kr Liten pung til å ha minnekort og batteri i ? kr Sokker (ull, går nok rett i skistøvlene!) ? kr Head parfymesett ? kr Toalettveske og håndkle med navn på Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Så folk slipper å spørre Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bra du har med hvor mye det koster da, AsbjørnH. Good for you. Under juletreet hos meg lå det litt av hvert. Kan liste opp noe: - Led Lenser lommelykt (utrolig at pappa faktisk fant denne. Regnet egentlig ikke med at det skulle være så lett å oppdrive. Lykt i galvanisert flyauminium ) - Camelbak drikkesystem til skisekken min - Arc'teryx fleecegenser - Sweet Protection fleece heldress - Aclima nettingundertøy (Nei, jeg er ikke drag Det er superundertøy, bare netting) - Devold ullundertøy - G3 skifelle - Mammut skredsøker - Oakley Wisdom og Crowbar linser - En del Blu-ray-filmer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Så folk slipper å spørre Syns det er tåpelig jeg, hvem spør vel om slikt? Det blir bare for masse skryting ut av det, noe ala, -Jeg fikk mer ting enn deg *Haha, tinga jeg fikk er verdt mer enn dine osv. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Så folk slipper å spørre Syns det er tåpelig jeg, hvem spør vel om slikt? Det blir bare for masse skryting ut av det, noe ala, -Jeg fikk mer ting enn deg *Haha, tinga jeg fikk er verdt mer enn dine osv. Jeg er enig. Måtte nesten inn i profilen til Asbjørn for å sjekke hvor gammel han var. Ble ikke noe klokere though. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor er det så viktig hvor mye ting koster? Så folk slipper å spørre Spurte du om hvor mye det kostet, eller sjekket du det i etterkant? Lenke til kommentar
llainen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) hahaha jajaj:P lå en del konge ting under treet vårt ja:) fikk en genser til 3500kr ski til 12000kr hhaha neida;) blei godt fornøyd e fikk: koss headsett COD WaW (ps3) 2 ps3 kontrolla:D guitar hero 3(ps3) Champions League drakta (grønn) til Liverpool med Torres bakpå som brudern kjøpte på Anfield til me:D 1000kr siden farmor ikke fann noe jeg ønsket meg. masasje maskin som vibrerer +++ noen småting fra slekt;) så en del snadder i julestrømpa:D men viktigst av alt fikk e et utrolig godt måltid med Pinnekjøtt i hovedrollen;D Endret 28. desember 2008 av llainen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå