Gjest Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når jeg ser hva dere får her så blir jeg lei meg Dere får DVD'er og enda flere DVD'er, bøker - ny pc, en haug med penger! Hva får jeg? Jo lltt klær, 500 kr Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Så? Tenk på barna i Afrika ... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kunne like godt sendt det jeg fikk ned dit! Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk en sabla pen slåbrok! Jeg elsker den allerede! Hva skjer med at alle får slåbrok/badekåpe? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Arthemax: Det er jo digg Det er jo sløveklær som madammen ikke ser på som like slaskete som joggebukse og tskjorte ^^ Selv fikk jeg: Svær dragelampe Starcraft the boardgame (woot) food processor (smoothies here we come) noe kjøkkenredskaper jakke alarmklokke toalettmappe+dusjgreier (fancy stuffs) 5 flakslodd (vant 120kr) Har ikke fått julegave fra madammen da, det tar vi i januar Men, men.. er nå mest misunnelig på foreldra mine som fikk en PS3 Endret 26. desember 2008 av Pivotal Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Pivotal: Klager ikke jeg - fikk en selv, men jeg har lest om rundt 10 stykk som har fått det bare på de få sidene jeg har lest. Slåbrok er ikke den gaven jeg assosierer først med jula akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kunne like godt sendt det jeg fikk ned dit! Håper du vet at frakten hadde blitt dyrere enn det du hadde fått i julegaver altså Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Når jeg ser hva dere får her så blir jeg lei meg Dere får DVD'er og enda flere DVD'er, bøker - ny pc, en haug med penger! Hva får jeg? Jo lltt klær, 500 kr so whaat? Er Gaver mer viktigere enn familien og spesielt MIDDAGEN ? hadde klart med fint uten de gavene jeg fikk. (Nøørd/tilbakestående: send de til meg! plix lizm) vel, det handler ikke om det. Har du fått så har du fått... ;O ; ) Endret 26. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Laptop Rockband GPS (faktisk, hva skal jeg med det?;P) Penger Div. gavekort Div. klær/accesories (Skjerf, skinnhansker etc.) Endret 26. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Så? Tenk på barna i Afrika ... De skal ikke klage. Barna i Afrika kjenner ikke til følelsen av å være alt for mett. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når jeg ser hva dere får her så blir jeg lei meg Dere får DVD'er og enda flere DVD'er, bøker - ny pc, en haug med penger! Hva får jeg? Jo lltt klær, 500 kr so whaat? Er Gaver mer viktigere enn familien og spesielt MIDDAGEN ? hadde klart med fint uten de gavene jeg fikk. (Nøørd/tilbakestående: send de til meg! plix lizm) vel, det handler ikke om det. Har du fått så har du fått... ;O ; ) Det hadde du ikke sagt hvis du ikke hadde fått gaver. :!: Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg fikk klær, penger, gavekort, filmer, brenne DVD-er og litt annet! Når jeg ser hva dere får her så blir jeg lei meg Dere får DVD'er og enda flere DVD'er, bøker - ny pc, en haug med penger! Hva får jeg? Jo lltt klær, 500 kr Hva er gæli med å få klær? Jeg liker myke pakker jeg - misliker å handle klær selv. Endret 26. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er 19 år gammel. Fått dette: - GPS til å ha i bilen - Minnepenn på 8GB til musikk i bilen - 1 genser - 2 T-shorter - 5 boxer shorts - 8 par sokker - 900 kr - Dusj såpe og deodorant Glad i myke pakker her da jeg ikke liker å bruke mine egne penger på å handle klær men som syns det er meget morro å ha nye klær. GPS-en var nok det beste, alltid ville hatt det i bilen, men hadde av en eller annen grunn ikke kjøpt det selv enda. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Påfyll med sokker og boksere... Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Iphone 3G og penger Endret 26. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk mye forkjellig Penger, klær og mye mer - Planer om og kjøpe nytt slalom utstyr ^^, Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er 17 år. - Fikk en eller annen snekker greie (Får alltid noe dritt av en eller annen slektning) - Halskjede - Noen gode ørepropper som jeg kan bruke når jeg spiller trommer - Sponsing av dobble-bass pedaler av mor og far - Bjørn Borg boksere Dæven ser oppover og folk er visst mye mer bortskjemte enn meg ja! ;o Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk kjøkkenutstyr for det meste jeg! - Skikkelige ølglass - Flere vinglass - Stekepanne - Tallerkner, pizzafat (osv.) - Håndklær Kjedelige ting egentlig, men man trenger det, og da slipper jeg å kjøpe det selv ;] Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Dette fikk jeg (så langt*): Nye twintips og alt som man trenger til det. En powerbox (vektkasse) på 15kg. En "kamerasekk" til kamerautstyret. En sjokolade, 500kr og et par gode sokker. *Venter på at jeg skal bort til mamma og motta de resterende gavene... Endret 26. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) -Ibanez gitar og forsterker -5 gensere (4 fra carlings, og 1 fra mogul) -Bjørn Borg pysjbukse -4 Bjørn Borg boksere -2 T-shirts -Lue -Heroes sesong 2 -Gavekort (på gitarsjappa her i byen, og på kino) -1000kr -Svart skinnjakke Jeg er strålende fornøyd Endret 26. desember 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå