theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Laptop Sokker Undertøy 400 kroner 5 flaxlodd "Adult Origami", Bok "Inked", bok 3 parfymer (mmmm!) Sminke Veske Et kjempefint smykke 7 bodyshop produkter Hjemmestrikket votter Skjerf Krystallglass 3 pils og ølbriller Vekkeklokke Minnebok Fornøyd! Fikk i grunn altfor mye. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Tror jeg får en mandolin og en ekstern harddisk, i hvert fall. Og en bukse. Fikk buksa og mandolinen i hvert fall. Skikkelig kult. Og en Marquee Moon t-skjorte. My lady knows the stuff! Endret 25. desember 2008 av Kakofoni Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Television! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kvanli: Ja, på nyttårsaften fyller jeg atten og greier. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I got, Pondus bok(8 divisjon), leatherman, sjokolade, sokker (3 par), gensere (4 stykk), jakke og bukse (utebukse altså), bøff, lue, hansker, en ull longs (hvis det er det som er navnet, sånn janus greie værtfall ) og en boxer Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Slalomski Den grønne mil(bok) Boxer Leselampe Devold-boxer HH-ullsett Pysj Elg-hansker The dark knight The bourne trilogy Pysj Guinnes world records Turhåndkle Gavekort på Lefdal(400 kr) 7-pack sokker Indiana Jones……… 2 stk. spritglass Lue og skjerf Dances with wolves Ipodveske Morgenkåpe Hancock Iron man Slalomsko Ull-bukse Eliteserien(pondus) Rocky the complete saga Boxer Deo Lenke til kommentar
Caroline94 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fine julegaver dere fikk da! Veldig mange som fikk sokker da, slo til og fikk sloggier jeg! Haha! Julegaver jeg fikk Jeans Vest Skjorte Smykker Parfyme (Puma og lacoste) Skjerf Gavekort - 300 kr. 200 kr. Godteri 4 stk boksere Kosedress Pysj Votter Morgenkåpe Wii (på deling med brødrene) Kommer ikke på noe mer i farta nå Fortsatt GOD JUL! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) fikk: ullsokker fra speider'n her i byen siden jeg er leder to skjorter en genser to boksere en klokke delt guinis world rekord bok som jeg og broren min fikk fra "julenissen" barberskum til min barbermaskin 900,- cash et spill en dvd film dusj såpe og deodorant et slips hår skjelle litt godter og sist men ikke minst en liten julegave fra meg selv =) en gitar med forsterker til 8000,- Endret 25. desember 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg fikk: Skistøvler Skibag Støvelbag Red Alert 3 (PC) Civilization IV: Colonization(PC) Kinobillett Sokker Julenissesjokolade Gore-tex hansker Vekkerklokke Kontorstol The Dark Knight (DVD) En bok Klær Samt at jeg var heldig og fikk mandelen i grøten hjemme og hos min onkel. Glemte den legendariske lottokupongen og sokker. Endret 26. desember 2008 av nypis Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er ikke mange som ikke skriver sokker her Synnes det erhelt tragisk å få til jul, da jeg får 10 talls sokker vert år Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Television! Jess jess, damn straight! Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ipod nano og mange bøker. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg fikk: Det var en gang... Livet - dvd-pakken The Tales of Beetle the Bard-boken Godteri Kokebok med gode oppskrifter på brød og kaker Raggsokker <3 Penger (fikk en del penger, ettersom jeg planlegger tur til Namibia) Fra den supre kjæresten min fikk jeg: En kalender med bilder av oss på, fra turene vi har vært på o.l. - kjempesøt! En tegning (tegnet av ham) av oss to, med en liste over det han liker best ved meg - *sukk* Nerdete t-skjorte (jeg elsker sånne^^) Brev om at han hadde gitt penger til Leger uten grenser Jeg er veldig fornøyd med årets gaver ^^ Særlig siden jeg ikke fikk masse ting jeg ikke har bruk for. Endret 26. desember 2008 av paaskehare Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nerdete t-skjorte (jeg elsker sånne^^) Episk! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 En tegning (tegnet av ham) av oss to, med en liste over det han liker best ved meg - *sukk* Bilde? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 En tegning (tegnet av ham) av oss to, med en liste over det han liker best ved meg - *sukk* Bilde? ... jeg er litt skeptisk til å legge ut bilder til folk som ber om det med en siklende smiley :S Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Mokko er en av de kjente her som har en fetisj for tegninger av par med en liste over hva hannkjønnet liker best ved hukjønnet.. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk: Akustisk bass Superundertøy DVD 2 bøker Øredobber Skjerf Kortmappe Nattdrakt Kan ikke klage på det Lenke til kommentar
Nasjonalist Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg fikk: GPS Seinfeld DVD Sesong 9 David Gilmour - Live in Gdansk (3CD+2DVD) Lommebok i skinn CD og DVD reol/hylle 2 Bøker, den ene om Svalbard og den andre om turer med trøkk med bl.a. Lars Monsen My Book World Edition Gavekort Og fornøyd med det Endret 26. desember 2008 av Sosialdemokrat Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Fikk en sabla pen slåbrok! Jeg elsker den allerede! Endret 26. desember 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå